خدمات شرکت رامسین

نحوه تمیز کردن مبل چرمی

مبل-چرمی

فهرست مطالب

دکوراسیون داخلی رامسین: گاهی اوقات ما در خانه با خانواده یا حتی دوستان خود دور هم جمع می شویم. و گاهی نیز ما دوستان و اقوامی که داریم به خانه ما می آیند که لحظات خوبی را کنار هم سپری کنیم.

بعضی اوقات ما نیز مهمانانی داریم که سیگار می کشند و نمی توانیم مانع این کار شویم. در نتیجه این بو در مبلمان ما به خصوص مخبلهایی که از چرم ساخته شده اند به جا می ماند که اثر خوش آیندی ندارد. در کل بو به شکل عجیبی در مبلمان چرم باقی می ماند  و پاک کردن بوی دود از مبلمان مخصوصاً از چرم به کار بسیار دشواری تبدیل می شود.

در اینجا چند نکته وجود دارد که در صورت صحیح انجام دادن در این مورد به شما کمک می کند:

همیشه با پاک کردن مبل با یک پارچه مرطوب شروع کنید. حتماً پارچه را به طور همزمان بشویید تا بوی آن به سایر قسمتهای مبل پخش نشود. سپس مقدار کمی از کف صابون را با یک تکه پارچه مرطوب روی مبل بکشید.

بعد این مراحل با پارچه تمیز دیگری در حرکات دایره وار مبل را مالش دهید. در این فرآیند ممکن است کمی بیشتر آب و همچنین صابون استفاده شود. توصیه می شود هر بار از پارچه جدید استفاده کنید. پس از مالش کل مبل باید اجازه دهید کاملاً خشک شود.

به این نکته توجه داشته باشید که تمام کف صابون از روی مبل باید تمیز شود. چون بعدا وجب سفیدک و لکه های بدی خواهد شد. جدا از این نکته این امر به درخشش جدید مبل کمک می کند و همچنین بوی دود را از بین می برد.

طراحی داخلی اتاق مدیریت

به خاطر داشته باشید که اگر بوی دود بیش از حد باشد و در یک فرآیند از بین نرود این روند باید تکرار شود.

توصیه می شود از صابون با کیفیت بالا استفاده شود و همچنین پارچه مورد استفاده نیز باید بدون کرک باشد. این به تسریع در روند از بین بردن بوی دود از چرم کمک می کند.

همچنین برای افراد اعضای خانواده که در خانه سیگار می کشند توصیه کنید در محلی دور از مبلمان چرمی سیگار استفاده کنند.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *