خدمات شرکت رامسین

موارد قابل توجه در دکوراسیون داخلی به سبک مدرن   

موارد قابل توجه در دکوراسیون داخلی به سبک مدرن -decoramsin.com  

فهرست مطالب

هر چیزی که خارج از سبک سنتی قدیم به روشی جدید و بدیع استفاده شود، سبک مدرن دکوراسیون داخلی محسوب می شود. در این مطلب می خواهیم موارد قابل توجه در دکوراسیون داخلی به سبک مدرن را ذکر کنیم.سبک مدرن دکوراسیون داخلی یکی از محبوب ترین سبک های دکوراسیون است که در خانه های مدرن با فضاهای کوچک یافت می شود. سادگی و مدرن بودن این سبک توجه را به این سبک جلب کرد. ویژگی بارز سبک مدرن استفاده حداکثری از نور، سادگی و رنگ در تمامی عناصر است.

دکوراسیون داخلی  به سبک مدرن:

این سبک بر اشکال منظم، الگوهای مدرن، مواد طبیعی مانند چوب، جریان روان بین فضاهای داخلی و خارجی تاکید دارد و هدف نهایی آن دستیابی به راحتی و در عین حال افزودن سبک به فضا است. طراحی داخلی مدرن به طور کامل استفاده از سنت های قدیمی را کنار گذاشته و با رشد تکنولوژی و جامعه صنعتی همراه است. در سادگی سبک مدرن زیاده روی نکنید، زیرا خانه شما می تواند عجیب و تاریک به نظر برسد.

دکوراسیون داخلی  به سبک مدرن-decoramsin.com

ویژگی های سبک مدرن در طراحی معماری داخلی:

طراحی داخلی به سبک مدرن از اواخر دهه ۱۸۰۰ و اوایل دهه ۱۹۰۰ در بین مردم رایج شد و این هنر در اواخر دهه ۱۸۶۰ به اوج خود رسید. یکی از مهمترین جنبه های سبک مدرن در دکوراسیون داخلی ساختمان، استفاده از خطوط ساده و تمیز است و برای پرهیز از تزیین و تجمل زیاد، معمولا از این خطوط ساده برای آرامش فضا و زیباتر شدن مبلمان استفاده می کنند.

مطمئنا برخی از افراد فکر می کنند که سبک مدرن بسیار سرد و ساده است، اما برخلاف تصور آنها، سبک مدرن حس سادگی و آرامش را در خانه شما ایجاد می کند و از اصول و قوانین پیروی در سبک مدرن استفاده می کند. خانه شما نه تنها زیباتر به نظر می رسد، بلکه اگر در خانه های کوچک و آپارتمان های قابل حمل زندگی کنید و از این سبک برای دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید، فضای خانه شما بزرگتر به نظر می رسد و می توانید از همه قسمت ها از آن استفاده کنید.

جایگاه علم فنگ شویی در طراحی داخلی

برخلاف تصور عموم، استفاده از دکور مدرن بهترین گزینه برای آپارتمان ها و فضاهای کوچک است که می توانید این زیبایی را با رنگ خنثی یا مات تکمیل کنید. برای مثال استفاده از رنگ سفید یا خاکستری یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی داخلی به سبک مدرن است.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت طراحی داخلی مدرن این است که علاوه بر این سادگی و زیبایی، عدم استفاده زیاد از وسایل تزیینی مجلل و مجلل هزینه طراحی داخلی شما را بسیار کاهش می دهد و در اختیار شما قرار می گیرد و دیگر نخواهید داشت. نگران چیدن وسایل تزئینی مختلف باشید و برای تمیز کردن و گردگیری آنها به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت.

برخی از طراحان داخلی، طراحی داخلی را به سبک مدرن اندکی تغییر داده و نام متفاوتی برای سبک جدید انتخاب کرده و آن را مینیمالیسم می نامند. البته سبک ها نیز مانند زمان گسترش یافته اند، یکی از آنها سبک مدرن است که شبیه به مینیمالیسم است، اما تفاوت هایی نیز بین آنها وجود دارد که فقط افراد متخصص در این زمینه هستند متوجه تفاوت آنها خواهد شد.

ویژگی های سبک مدرن در طراحی معماری داخلی-decoramsin.com

اشکال:

اشکال عنصر مهمی در طراحی مدرن هستند و معمولا در طراحی مدرن از اشکال هندسی ساده مانند مستطیل یا مربع استفاده می کنند یا اگر بخواهند از منحنی ها، خطوط صاف و خطوط مستقیم استفاده کنند. طرح. علاوه بر این از اشکال بیضی و گرد می توان در طراحی داخلی مدرن بسیار استفاده کرد.

 

مصالح و متریال:

در طراحی داخلی مدرن از متریال های مختلفی استفاده می شود، دو نمونه معمولی آن چوب و پلاستیک است و طراحان اغلب از روکش مات بر روی چوب طبیعی به جای خطوط روی سطح استفاده می کنند. چوب محو می شود البته برخی از طراحان داخلی بر این باورند که باید از چوب طبیعی به صورت درمان نشده استفاده کرد تا به عنوان یک ماده ارگانیک در فضایی خاص جلوه خاصی به خود بگیرد.
از دیگر موارد قابل توجه در دکوراسیون داخلی به سبک مدرن ، فلزات براق مانند فولاد ضد زنگ هستند و معمولا در آشپزخانه های سبک مدرن، بیشتر وسایل از استیل ساخته می شوند. حتی برای لوازم تزئینی مانند لامپ های آویز یا بدنه آباژور یا صندلی و میز از فلزات براق مانند فولاد و شیشه و پلاستیک نیز برای سطوح صاف مانند میز و غیره استفاده می شود.

دکوراسیون یک حمام کوچک

 

نورپردازی:

اگر تمام قوانین و اصول طراحی داخلی مدرن و طراحی داخلی خانه به سبک مدرن به درستی اجرا شود، عرضه همه این زیبایی ها نورپردازی حرفه ای خواهد بود و می توانید بین بازسازی پراکنده و یا به قول خود یکی را انتخاب کنید. طراح. ، از نورهای به شکل استفاده از بازتابنده. یا از لامپ های هالوژن برای کاهش کنتراست نور در خانه و دلپذیرتر شدن فضا استفاده کنید. اگر می خواهید در قسمتی از خانه نور متمرکزی داشته باشید می توانید از آباژور استفاده کنید، البته سبک آباژوری که می خرید باید با سبک مدرن همخوانی داشته باشد.

سخن پایانی :

پس از طراحی و ساخت و خرید مبلمان، باید مبلمان را در جای مناسب قرار دهید و در چیدمان دکوراسیون داخلی یک خانه مدرن، استفاده از L شکل یا گرد و نیم دایره توصیه می شود. در سبک مدرن رعایت تقارن بین قسمت های مختلف خانه الزامی نیست و در سبک کلاسیک تقارن اساسی است. هنگام استفاده از پرده برای تکمیل فضا، از پرده های ساده در رنگ های یکدست یا ملایم که ظاهری ساده دارند، استفاده کنید.

 

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *