خدمات شرکت رامسین

یکی از بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی

WhatsApp Image 2020-09-01 at 03.36.38 (2)

فهرست مطالب

برای انتخاب بهترین شرکت دکوراسیون داخلی باید فاکتورهای متعددی را مورد بررسی قرار داد. در حال حاضر در تهران و دیگر شهرهای ایران شرکت های زیادی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند و هر یک نیز ادعا می کنند بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در تهران و یا حتی ایران هستند. اما در این میان چگونه می توان یک شرکت دکوراسیون داخلی عالی پیدا کرد که نیازهای ما را برای داشتن یک فضای ایده آل  تامین کند. در این مطلب قصد داریم شرکت دکوراسیون داخلی رامسین یکی از بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی در تهران را به شما معرفی کنیم که توانسته است در زمینه طراحی و دکوراسیون سوابق ارزنده ای را در کارنامه خود ثبت کند.

در قدم نخست می توانید از رزومه کاری و سابقه آن شرکت اطلاعاتی کسب کنید و سوال کنید آیا در زمینه کاربری مورد نظر شما فعالیتی داشته است یا خیر، اگر شرکت مورد نظر در حوزه کاری شما هیچ گونه فعالیتی نداشته این انتخاب می تواند برای شما تا حدودی ریسک باشد!

برای طراحی دکوراسیون داخلی از شرکتی کمک بگیرید که ایده های جدید برای تصویر ذهنی شما داشته باشد. شرکتهای خوب همواره به دنبال خلاقیت در طراحی و ثبت آن به نام خود هستند، می توانید در مورد فضایی که دارید چند سوال از طراح بپرسید و بررسی کنید که توانایی او تا چه حد به سلیقه شما نزدیک است.

یکی از موارد خیلی مهم در انتخاب بهترین شرکت دکوراسیون داخلی زمان تحویل طرح و مهم تر از آن زمان لازم برای اجرای پروژه شما است.  فراموش نکنید که کیفیت در هر کاری حرف اول را می زند. کیفیت کار و کیفیت مصالح اجرایی همواره از نگرانی های صاحبان خانه است. برای این منظور قبل اجرا از پیمانکار خود بخواهید نوع مصالح و برند آن را در قرارداد قید کند.

همچنین از شرکت دکوراسیون داخلی بخواهید طرح سه بعدی ارائه شده را در اجرا تضمین کند و در قرارداد خود تطابق کامل طرح و اجرا را ذکر و متعهد شود.

هزینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی برای هر صاحب خانه ای از مهم ترین دغدغه ها محسوب می گردد.  در واقع بهترین شرکت دکوراسیون داخلی، شرکتی است که در این زمینه هوای مشتری خود را داشته باشد. باید به این نکته توجه داشت هزینه طراحی و اجرا از  مواردی است که باید به دقت مورد بررسی قرار داد.

معرفی اجمالی شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رامسین: این شرکت افتخار دارد با پانزده سال خدمت بی وقفه در زمینه دکوراسیون داخلی  پروژه های زیادی را با رضایت صدرصد تحویل مشتریان خود دهد.

طراح و مجری دکوراسیون داخلی

بازسازی و نوسازی منزل

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون اداری و …

شرکت رامسین علاوه بر بازسازی منزل؛ کابینت، کمدهای ریلی، تخت کم جا، سرویس خواب، سرویس خواب کودک ونوجوان طراحی واجرا می کند.
شما می توانید با سپردن صفر تا صد کار منزلتان به شرکت رامسین تمام نیازهای خود را برطرف کنید. با توجه به سلایق مشتری ها قبل از اجرای کار می توانید طرح فضای منزل را به صورت ۳D مشاهده کنید و هر تغییری را که مد نظر دارید در آن اعمال کنید تا در نهایت طرح نهایی همان چیزی باشد که در رویای شما بوده است.

استفاده از فیلدهای چوبی: در فضاهایی که کاملا ساده و سفید می باشد، فیلدهای چوبی باعث لوکس شدن فضا می شود. انتخاب رنگ دیوارها معمولا به عهده خود مشتریان می باشد. که عموما به دلیل ترکیب با کارهای دیگر رنگ سفید بیشتر مورد انتخاب قرار می گیرد.
کاغذ دیواری: به خاطر ترکیب مدرن . کلاسیک در فضا قسمتی از دیوار کاغذ دیواری کلاسیک کارشده است که فضا را از قسمت های دیگر متمایز کند.
پوستر: انتخاب پوستر به عنوان کاری متفاوت از کاغذ دیواری و غیره برای روح دادن به فضای استفاده شده است که رنگ مورد نظر بنا به رنگ مبلمان و پرده و غیره انتخاب می شود.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *