خدمات شرکت رامسین

مدیریت درست و بودجه بندی هزینه ها

مدیریت درست و بودجه بندی هزینه ها-وب سایت دکورامسین

فهرست مطالب

البته که برای طی کردن پروسه ساخت، بازسازی یا نوسازی ویلا به استفاده از متریال یا مصالح درجه یک و دارای کیفیت بالا اسرار می ورزیم. چرا که بهره بردن از مصالح نامرغوب در هر قسمتی می تواند بعد از گذشت مدتی شما را مجبور به تخریب برای رفع آسیب پیش آمده نماید. در این شرایط علاوه بر اینکه هزینه ابتدایی و زمانی که صرف کرده اید را از دست خواهید داد، مجبور به صرف هزینه ای مجدد و برهم ریختگی نظم حاکم در فضا می شوید. اما تمام اسرار ما زمانی کارساز خواهد بود که هر کدام از آن ها به درستی مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از مصالح درجه یک در قسمت هایی که بکارگرفتن آن ها ضروریتی به همراه ندارد می تواند تنها با افزایش نمودار هزینه ها در ساخت ویلا همراه گردد. زمانی با مهارت و تخصص به جهت ساخت ویلا گام خواهیم برداشت که در ضمن رعایت کیفیت در تمامی مراحل، ساخت هزینه ها را تا میزان قابل توجهی کاهش دهیم. در این حال اگر در پایان کار از میزان بودجه اختصاص داده شده با مبلغ اضافی مواجه شدیم می توانیم آن را صرف زیبا سازی هایی که از قبل در ذهن می پروراندیم؛ نماییم.

 

چه عواملی سبب نمودار افزایشی هزینه در ویلاها می گردد؟

همانطور که گفتیم سلامت ساختمان تنها وابسته به رعایت اصول و قوانین حاکم، نیروی کار متخصص و دارای مهارت و البته بهره بردن از متریال درجه یک می باشد. اما گاهی که شرایط صرفه جویی در کنار حفظ همه استاندارها برایمان فراهم است؛ چشم پوشی از آن تنها سبب افزایش نمودار هزینه ها در ساخت ویلا می گردد. برای مثال برخی مواقع با خرید مصالح بازیافتی چون فولاد که با دارا بودن همان استحکام سابق تا میزان قابل توجهی مانع از افزایش نمودار هزینه در ساخت و ساز ویلا خواهیم شد. البته راهکار های متعددی دیگری نیز می باشند که در این حیطه بسیار تاثیر گذارند.

برای تزئین دیوار چه تکنیکی استفاده کنیم؟

چگونه می توانیم مانع از افزایش هزینه ها در پروسه ساخت و بازسازی ویلا ها شویم؟

در شرایط اقتصادی حال حاضر این هنر ماست که برای انجام هر فعالیتی ؛ تمام تلاشمان را برای کاهش هزینه ها به شرط رسیدن به یک نتیجه مطلوب بکار گیریم. اما در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که در فرآیند ساخت ویلا چه عواملی به شرط رعایت سلامت ساختمان موجب کاهش در هزینه ها می گردد؟

چگونه می توانیم مانع از افزایش هزینه ها در پروسه ساخت و بازسازی ویلا ها شویم؟-وب سایت دکورامسین

استفاده از مصالح جدید

همانطور که در ابتدای متن اشاره داشتیم؛ استفاده از مصالح بازیافتی چون چوب، پلاستیک یا فلز با همان کیفیت ابتدایی بسیار مقرون بصرفه تمام خواهد شد. علاوه بر این راهکار، متریال های تازه ورود به بازار نیز به جای مصالح قدیمی در صرفه جویی هزینه ها نقش موثری را ایفا می کنند‌. برای مثال امروزه الیاف های نانو طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده اند چرا که علاوه بر ظاهری زیبا و قابل قبول داری قیمت کمتری نسبت به مصالح قدیمی جایگزین می باشند.

مدیریت درست و بودجه بندی هزینه ها

در حال حاضر و عدم ثبات در قیمت ها نمی توانیم یک هزینه کلی و بدون تغییر را قبل از شروع پروژه اعلام نماییم. به همین سبب بین ۱۰ تا ۲۰ درصد را بالا تر از هزینه برآورد شده در نظر می گیریم. در ضمن اجرای پروژه مدیریت بودجه اختصاص داده شده به هر قسمت‌ شرایط را بهتری را در قالب صرفه جویی در هزینه های کلی به همراه خواهد داشت.

قرار نیست بدون برنامه پیش برویم ما قبل از شروع پروژه برای خرید نوع مصالح هر قسمت و تعداد نیرو کار مورد نیاز و البته مزدشان برنامه ریزی و تصمیم گیری نموده ایم. زمانی به نتیجه مدنظرمان دست خواهیم یافت؛ که متناسب با برنامه ای که از قبل چیده ایم پیش برویم. گاهی بر حسب سلیقه یا ورود مصالح به روز در بازار، در میان راه نظرمان را تغییر می دهیم و به همین سبب به شکل کاملا غیر ضروری متحمل پرداخت هزینه های بیشتری می شویم. تعویض طرح کاشی، یا مدل شیرآلات از جمله تصمیماتی غیر ضروری هستند که با افزایش هزینه ها در میانه اجرای پروژه همراه می شوند.

دکوراسیون آشپزخانه ھای رنگی!

مدیریت درست و بودجه بندی هزینه ها-وب سایت دکورامسین

کاهش زباله ها   

کاهش زباله‌های ساختمانی به جهت کاهش هزینه های ساخت ویلا از مهم ترین مواردی به حساب می آیند که باید در هنگام اجرای پروژه‌های ساخت و ساز ویلا به آن توجه کرد. چرا که با کاهش حجم زباله ها و استفاده بهینه تر از مصالح مجبور به صرف هزینه بیشتری برای حجم بالاتری از مصالح مورد نیاز نمی باشیم.

چشم پوشی از عدم ضروریات

چشم پوشی از موارد غیر ضروری؛ از اولین و مهمترین فاکتورها برای مانع شدن، جهت سرعت گرفتن هزینه ها در ساخت ویلا هاست. البته که در زمان خرید تاسیسات گاز یا برق تمام سعیمان را بکار می گیریم تا با توجه کمتری نسبت به میزان مبالغ با در نظر گرفتن درجه بالا کیفیت و رعایت تمامی استانداردها خرید را انجام بدهیم. اما هیچ اجباری در میان نیست که به جهت نور پردازی با هدف زیباسازی بیشتر فضا خودمان را از لحاظ پرداخت بودجه در منگنه قرار بدهیم. هر کدام از این تصمیمات نابجا، هر چند کوچک به نوبه خود می توانند تا میزان قابل توجهی در سرعت گرفتن نمودار افزایش هزینه در ویلا نقش بسزایی داشته باشند.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *