خدمات شرکت رامسین

مدت زمان لازم برای انجام پروژه طراحی داخلی

مدت زمان لازم برای انجام پروژه طراحی داخلی-decoramsin.com

فهرست مطالب

یک پروژه طراحی داخلی چقدر طول می کشد؟ طراحی جدول زمانی برای هر پروژه متفاوت است. حتی برای پروژه هایی که ممکن است شبیه به هم به نظر برسند. بنابراین مدت زمان لازم برای انجام پروژه طراحی داخلی بسته به شرایط متفاوت است. تصاویر سه بعدی بازسازی خانه  تقریبا تصویر دقیقی از واقعیت را ترسیم می کند.  در بیشتر موارد، باید جدول زمانی آنها را دو یا سه برابر کنید. البته در گروه ما همه چیز در اسرع وقت انجام می شود. بنابراین، چه چیزی بر جدول زمانی پروژه تاثیر می گذارد؟ چگونه می توانید از قبل اتفاقات را پیش بینی کنید؟ چه زمانی باید با تیم طراحی مورد علاقه خود تماس بگیرید؟ بیایید در مورد آن صحبت کنیم. 

مدت زمان لازم برای انجام پروژه طراحی داخلی-decoramsin.com

چه چیزی بر جدول زمانی پروژه طراحی شما تأثیر می گذارد؟

شما تصمیم دارید خانه خود را بازسازی کنید.  شما یک تیم طراحی داخلی را استخدام می کنید. اندازه اتاق ها تقریباً برابر است. پروژه های شما تقریباً در همان زمان شروع می شوند. آیا احتمال دارد که در همان زمان تمام شوند؟ جواب منفی ست! به سه دلیل…

۱.      محدوده کار

از طرفی، بزرگترین عامل در تعیین جدول زمانی نوسازی منزل شما، محیط کار است. فرض کنید بازسازی منزل تان شامل بازسازی نمای شومینه، ایجاد تغییراتی مانند رنگ و نور و چیدمان وسایل جدید است. می توانید به وضوح ببینید که چگونه این جدول زمانی بسیار متفاوت خواهد بود.

 

۲.      رابطه طراح/مشتری در مدت زمان لازم برای انجام پروژه طراحی داخلی  تاثیر گذار است.

دوست من، تو می دانی چگونه سریع و مطمئن تصمیم بگیری. شما سالها طراحی ها مجموعه رامسین  را دنبال می کنید. به ما اعتماد دارید. همچنین می دانید که ما دانش و چشم انداز طراحی مورد علاقه شما را داریم. وقتی مفهوم طراحی را به شما ارائه می کنیم، احساس می کنید که برای بازسازی منزل شما عالی است.

طراحی و ساخت ویلا

همه اینها به این معنی است که رابطه شما با طراح و توانایی شما برای اعتماد به تصمیمات آنها واقعاً بر جدول زمانی و مدت زمان لازم برای انجام پروژه طراحی داخلی شما تأثیر می گذارد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا زمان باکیفیتی را برای به انجام رساند پروژه طراحی بازسازی آپارتمان شما سپری کنیم. ما در مورد علاقه‌، سلیقه، اهداف و سبک زندگی شما با شما گفت و گو می کنیم. بنابراین وقتی در نهایت مفهوم طراحی را به شما ارائه کردیم کار را استارت می زنیم.

 

۳.      شکست های پیش بینی نشده در مدت زمان لازم برای انجام پروژه طراحی داخلی  نیز تاثیر گذارند.

این تنها چیزی است که همه از آن فراری اند. انتظار اتفاق های غیرمنتظره را داشته باشید. مسئله این نیست که اگر اتفاق‌ها اتفاق بیفتد مقصر کیست؟ این می تواند هر اتفاقی باشد. برای مثال تاخیر در اجازه گرفتن از ساختمان یا همسایه ها ، تاخیر در تولید ، تاخیر در حمل و نقل ، اقلام آسیب دیده، برنامه ریزی و … من جمله دلایلی تاخیر در مدت زمان لازم برای انجام پروژه طراحی داخلی است.

اگر در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنید، گاهی تا زمانی که دیوارها را بررسی نکنیم، نمی‌دانیم دقیقا باید چه کار ‌کنیم. اگر مشکلاتی را پیدا کنیم که باید فوراً تعمیر شوند، می تواند به جدول زمانی اضافه شود.

نکته مثبت همه اینها این است که شما یک تیم بسیار با تجربه خواهید داشت که این مشکلات را برای شما مدیریت می کند. می‌توانید بدون استرس حتی سفر کنید و بدانید که پروژه طراحی و تعمیر ساختمان به بهترین شکل ممکن به پایان می رسد. ما همیشه از طریق جلسات هفتگی، و گاهی اوقات حتی روزانه، در جریان بازسازی همیشه با شما در ارتباط هستیم. ما کنار شما را هستیم.

نحوه تمیز کردن مبل چرمی

۴.       بیایید با اعداد صحبت کنیم.

در حال حاضر، شما می دانید که ارائه اعداد مشخص برای جدول زمانی پروژه شما غیرممکن است. با این حال، اگر زمانی به شما ندهم که بر أساس آن برنامه ریزی کنید. ممکن است به طور کامل منصرف شوید. در اینجا چند دستورالعمل تقریبی برای شروع پروژه طراحی داخلی منزل شما وجود دارد:

  • طراحی یک اتاق یک نفره فقط با مبلمان و اثاثیه نرم (بدون بازسازی) می تواند ۲ تا ۳ ماه طول بکشد. بدون احتساب جدول زمانی حمل و نقل یا در دسترس بودن متخصصان مورد نظر شما (بسیاری از آنها قبل از یک یا دو ماه رزرو می شوند).
  • برای پروژه های مبلمان چند اتاق، می توانید انتظار داشته باشید که پروژه شما حدود ۳ ماه در هر اتاق طول بکشد .
  • برای پروژه های بازسازی در مقیاس کوچکتر با مبلمان (مانند یک اتاق یک نفره با پلان طبقه جدید)، می توانید حدود ۶ ماه انتظار داشته باشید.
  • برای پروژه های بزرگتر که نیاز به مجوز دارند (بازسازی در مقیاس بزرگ، بازسازی چند اتاق و …)، انتظار داشته باشید پروژه شما کمتر از ۱ سال طول بکشد.
  • بازسازی کل خانه می تواند ماه ها طول بکشد از ایده تا تکمیل، اما میانگین جدول زمانی برای یک خانه ۱۵۰ متری حدود ۱ سال است.
  • اگر می خواهید پروژه کوچک بازسازی یا اثاثیه شما تا تعطیلات تکمیل شود، سریعا با ما تماس بگیرید!
  • نکته آخر، به یاد داشته باشید که متخصصانی که می خواهید با آنها کار کنید ممکن است فوراً در دسترس نباشند. برنامه ریزی کنید که حداقل یک یا دو ماه (یا سه) قبل از زمانی که می خواهید پروژه خود را شروع کنید، با آنها تماس بگیرید.
طراحی دکوراسیون داخلی از گذشته تا سال ۲۰۲۰

چه چیزی بر جدول زمانی پروژه طراحی شما تأثیر می گذارد؟-decoramsin.com

توصیه های نهایی در مورد مدت زمان لازم برای انجام پروژه طراحی داخلی  

اکنون که درک بهتری دارید و از آنچه در تعیین جدول زمانی پروژه طراحی خود انجام می دهید با خبر هستید. بهترین توصیه ای که می توانم به شما بدهم این است که انعطاف پذیر و راحت باشید و افسار را به تیمی ماهر و حرفه ای بسپارید که این کار واقعاً دوست دارند. آن ها سطح استرس شما را کاهش می دهد و فرآیند را به اندازه مقصد نهایی لذت بخش می کند.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *