خدمات شرکت رامسین

مدت زمان لازم برای انجام پروژه دکوراسیون داخلی

مدت زمان لازم برای انجام پروژه دکوراسیون داخلی -decoramsin.com

فهرست مطالب

مدت زمان لازم برای انجام پروژه دکوراسیون داخلی از گفت و گو با طراح داخلی شما آغاز می شود تا ساختن خانه ی رویایی شما به پایان می رسد. فرآیند طراحی یک فرآیند تعاملی است که باید به درستی به انجام برسد.

مدت زمان لازم برای انجام پروژه دکوراسیون داخلی چقدر است؟

یک پروژه طراحی دارای صدها بخش است که بر جدول زمانی کلی شما تأثیر می گذارد. فقط به این دلیل که پروژه شما برای مدت طولانی در ذهن شما بوده است به این معنی نیست که می تواند (یا باید) یک شبه اتفاق بیفتد.

علاوه بر این، این پروژه های دکوراسیون و بازسازی خانه در مقیاس بزرگ، با کیفیت بالا، پروژه هایی هستند که زندگی شما را برای ۱۰ تا ۲۵ سال آینده بهبود می بخشند . صرف زمان لازم برای برنامه ریزی و اجرای صحیح پروژه، کلید دستیابی به نتایجی است که برای شما شادی و تجمل را در منزل تان به ارمغان می آورد.

امروز، می‌خواهم بینش‌هایی را در مورد آنچه می‌توانید انتظار داشته باشید و چگونگی فرآیند پروژه خود را به اشتراک بگذاریم. 

مدت زمان لازم برای انجام پروژه دکوراسیون داخلی چقدر است؟-decoramsin.com

مدت زمان لازم برای انجام پروژه دکوراسیون داخلی آپارتمان در تهران:

  • “حوزه پروژه” یک طرح کلی از کار دقیقی است که باید در هر فضا تکمیل شود. هرچه پروژه بزرگتر باشد، به کارهای آماده سازی بیشتری نیاز خواهید داشت، اثاثیه و وسایل بیشتری باید تهیه کنید و تعداد روزهای بیشتری نیاز دارید. همه این جزئیات بر جدول زمانی پروژه شما تأثیر می گذارد.
  • برای هر پروژه نوسازی (که به معنای چیزی بیشتر از دکوراسیون داخلی است)، احتمالاً به مجوزهای شهری نیاز دارد … که باز هم زمان بر است، زیرا برای صدور آنها باید به در دسترس بودن کارمندان شهر و سایر هیئت های حاکمه تکیه کنید.
  • همکاری با ما شامل کار بر روی یک طراحی قبل از شروع ساخت و ساز، یا حتی قبل از استخدام یک پیمانکار است. هنگامی که ساخت و ساز انجام شد، ما مبلمان و لوازم جانبی مناسب را برای تکمیل پروژه را به شما پیشنهاد می کینم. جایی که شما واقعاً تحول نهایی کامل را می بینید!
  • مدت زمانی برای خرید و برنامه ریزی، تکمیل، و اثاثیه‌ای که ما برای ساخت و تحویل پروژه شما تعیین می‌کنیم طول می‌کشد. اگر موادی که ما انتخاب می‌کنیم همه موجود است و آماده ارسال هستند، زمان آن کمتر است.اگر محصولات سفارش مجدد داده شوند، زمان تحویل طولانی‌تر است. هر چیزی که به طور طبیعی سفارشی ساخته می شود زمان طولانی تری دارد.
  • مزیت شرکت ما این است که ما مواد، تکمیل و اثاثیه، به ویژه موارد سفارشی را قبل از مرحله ساخت سفارش می دهیم. ما برنامه‌ریزی می‌کنیم که تحویل محموله‌ها همزمان با مرحله نصب شما پس از اتمام مرحله ساخت و ساز باشد.
کابینت آشپزخانه باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

 

برنامه برای طراحی داخلی و بازسازی خانه:

وقتی می‌گویم «برنامه‌ها»، منظورم برنامه شما، برنامه ما و زمان‌بندی معاملات ماست. اگر تا به حال یک برنامه بازسازی را از تلویزیون تماشا کرده اید، ممکن است انتظار داشته باشید که پروژه شما در عرض چند هفته کامل شود.

برای ایجاد جدول زمانی پروژه شما و برنامه ریزی مدت زمان لازم برای انجام پروژه دکوراسیون داخلی، باید به برنامه زمانی همه افراد نگاه کنیم و مراحل را به گونه ای ترسیم کنیم که برای همه مفید باشد. البته، این کار کمی زمان‌بر و هماهنگی زیادی می‌طلبد. اما برای محصول نهایی ارزشش را دارد.

 

وظیفه شما در طراحی و بازسازی جدید:

باور کنید یا نه، شما نقشی بسزایی در برنامه ریزی پروژه و مدت زمان لازم برای انجام پروژه دکوراسیون داخلی منزل خود دارید. تصمیمات به موقع، پرداخت فاکتورها و ارتباطات همه بر سرعت انجام پروژه شما تأثیر می گذارد.

وظیفه شما در طراحی و بازسازی جدید:-decoramsin.com

مراحل یک پروژه طراحی:

حتی برای متخصصان طراحی که سال ها در تجارت بوده اند، محاسبه جدول زمانی دقیق پروژه بدون اطلاع از محدوده پروژه تقریبا غیرممکن است. گفتنی است، ما بر اساس تجربه چندین ساله خود تخمین های کلی داریم.

بهترین راه برای تعیین در مورد جدول زمانی خود این است که به هر مرحله به صورت جداگانه نگاه کنید…

  •  فاز طراحی

ما معمولا شروع پروژه شما را ۲ تا ۳ ماه قبل از تاریخ شروع ساخت و ساز پیش بینی شده برنامه ریزی می کنیم. این به ما ۶-۱۲ هفته برای فرآیند طراحی و برنامه ریزی می دهد که شامل یک هفته برای بازنگری است.

  • مرحله تدارکات و مدیریت پروژه
چگونه چیدمانی متفاوت داشته باشیم!

این مرحله بیشترین تنوع و فراز و نشیب را دارد. ابتدا ارزیابی می کنیم که آیا مجوز لازم است یا خیر. در این صورت، بسته به محدوده پروژه و اینکه آیا ما در چارچوب هنجارهای تعیین شده کار می کنیم یا نه جدول زمانی بسیار متفاوت خواهد بود. 

سپس یک جدول زمانی کار بازسازی را بر اساس محدوده پروژه ایجاد می کنیم. بازسازی اولیه لوازم ممکن است ۲ تا ۴ ماه طول بکشد. بازسازی در مقیاس بزرگتر می تواند بیش از ۶ ماه طول بکشد. باز هم، این عدد تا حد زیادی به محدوده و کاری که در واقع در فضای خود انجام می دهید بستگی دارد.

برای مبلمان و تکمیل، ما انتظار داریم ۳-۱۸ هفته زمان ببرد. اگر کل یک خانه را مبله می کنید یا چندین قطعه سفارشی طراحی شده دارید، این بازه زمانی ممکن است افزایش یابد. 

 

انجام محاسبات برای محاسبه جدول زمانی پروژه شما:

اگر تخمین های زمان کم و زیاد را برای هر فاز را جمع بندی کنید. خواهید دید که زمان از یک پروژه به پروژه دیگر تفاوت زیادی دارد.

در اینجا چند نمونه از جدول زمانی – از روزی که برای همکاری با ما ثبت نام می کنید تا تکمیل – برای چند نوع پروژه مختلف آورده شده است:

  • مبله اتاق یک نفره بدون مولفه بازسازی: ۶ ماه
  • پروژه طبقه اصلی شامل برخی از بازسازی های اولیه ، مانند نقاشی، بازسازی شومینه، کفپوش، دکوراسیون داخلی آپارتمان و غیره اما بدون آشپزخانه یا حمام: ۷-۹ ماه
  • یک بازسازی کامل از برنامه ریزی تا تکمیل حداقل به ۸ ماه نیاز دارد.

 

تغییر دکوراسیون با یک روش ساده

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *