خدمات شرکت رامسین

مبلمان باغ را از چه رنگی استفاده کنیم؟

WhatsApp-Image-2020-05-12-at-12.10.46-PM-1

فهرست مطالب

 

دکوراسیون رامسین: دیدن گل و گیاه و اصولا رنگ سبز یک آرامش بخش طبیعی است ، به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل دارند وقت و هزینه بیشتری را در باغ خود صرف کنند. ویلاها و خانه باغ ها برای بیشتر خانوارها معمولاً به محلی تبدیل می شود که افراد بتوانند دور هم جمع شوند، میهمانی های شام صمیمی یا مکانی دنج داشته باشند. با این حال ، قبل از اینکه به مکانی آرامش و سرگرمی بازسازی شود ، صاحبان آن باید در انتخاب مبلمان مناسب باغ دقت زیادی به خرج بدهند.

چوب خیزران همیشه در بین انتخاب های برتر است. از آنجایی که از گیاه ساخته شده است ، قابل انعطاف پذیری بیشتری است و این امکان را برای تبدیل شدن به یک ساختار منحنی زیبا فراهم می کند. در عین حال ، چوب خیزران به هر نوع اتاق که در آن است ، نوعی از “بهشت گرمسیری” می دهد.

بیشتر سازندگان مبلمان نیز آن را ترجیح می دهند زیرا سبک وزن و در عین حال محکم است. این ماده همچنین بدون مقاومت به راحتی می تواند در برابر شرایط شدید آب و هوا مقاومت کند. ناگفته نماند که در برابر اشکالات مقاومت طبیعی دارد.

بیشتر افراد ممکن است این را پیدا کنند که مبلمان خیزران را در فضای باز قرار دهند. با این حال ، این ماده ای است که برای مقاومت در برابر شدیدترین آب و هوا ساخته شده است. در عین حال ، هر گروه فضایی را که در آن قرار دارد ، یک گروه درجه یک را فراهم می کند.

بازسازی ویلای قدیمی | نکات مهم اصول نوسازی

نمونه ای از طراحی مدرن برای این نوع مبلمان ، یک چوب خیزران به رنگ تیره است که با بالشتک های مشکی رنگ برجسته شده است. سادگی آن ظرافت غیر طبیعی را به وجود می آورد که جایی را زنده می کند. بهتر است آن را در زیر درختان یا کنار استخر قرار دهید تا خانواده ای صلح آمیز و با طراوت جمع شوند.

خیزران تنفس هوای تازه را با خود به ارمغان می آورد. از این رو ، مبلمان مناسب برای افرادی است که می خواهند برای چای بعد از ظهر یا قهوه صبحگاهی خود را روی چمن خود استراحت کنند. هر کسی را مجذوب می کند که “بیاید ، بنشینید اینجا ، و استرس خود را آرام کنید!”

 

کیتلر یک مارک مشهور آلمانی است که انتخاب گسترده ای از محصولات از مبلمان باغ ، اسباب بازی ها و حتی موارد تفریحی را در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت شهرت خاصی را برای تولید مبلمان ایجاد کرده است که هم راحت و هم ماندگار از مواد مختلف ساخته شده است. این مارک برای تولید مبلمان دعوت کننده دارای ضعف است. آنها این صندلی باغ در فضای باز را دارند که چنین قطعه معاصر است و مطمئناً به افزودن زیبایی به هر منطقه کمک خواهد کرد. به نظر می رسد که در زیبایی خود فریبنده است زیرا به نظر می رسد چنین مکانی مسالمت آمیز برای خواندن کتاب ، نوشیدن چای یا حتی فقط دراز کشیدن و استراحت باشد.

کیتلر همچنین دارای مجموعه های مبلمان چند نفره است. اینها افزودنی عالی برای باغی است که همیشه انتظار شرکت را دارد. راحت ، درجه یک است ، و برخی حتی با سایه آن همراه هستند تا دوستان بدون اینکه گرما را به پوست خود بکشند بتوانند جمع شوند و گپ بزنند.

کمد دیواری پذیرایی| کمد دکور پذیرایی

مبلمان حصیری که اغلب با چوب خیزران تعویض می شود ، به عنوان سبک بافندگی تعریف می شود. بنابراین ، یک نوع مبلمان موجود به نام “بافت پارچه ای حصیری” وجود دارد. در بیشتر اوقات ، از الیاف بافته شده برای ایجاد این نوع بافت استفاده می شود. اما امروزه از الیاف مصنوعی نیز استفاده می شود.

مبلمان سبک حصیری با زیبایی شناسی جذاب و ویژگی های ماندگار خود به همان اندازه مناسب است.  قاب فولادی را اضافه کنید و همه چیز خوب است که پیش بروید. بیشتر اوقات از فولاد ضدزنگ استفاده می کند که ضد زنگ بوده و تا ۳۰۰ پوند آن را نگه می دارد. وزن در منطقه‌ای زندگی کنید که همه اتفاقات ممکن است یکباره اتفاق بیفتد؟ مبلمان سبک حصیری ممکن است کمی آفتاب را به منطقه بیاورد. ناگفته نماند ، با برخورداری از گستردگی مواد آن ، می توان یک ست مبلمان را پیدا کرد که متناسب با هر فضای بیرون ، چه بزرگ باشد ، چه کوچک.

اضافه کردن کوسن ها به بعضی از مجموعه های خاص مانند جداول و صندلی های فلزی سفارشی باعث برجسته سازی ویژگی های آن می شود ، ناگفته نماند ، چلپ چلوپ رنگی را اضافه می کند. با این حال ، انتخاب چنین کاری کمی مشکل است. از آنجا که کوسن ها برای استفاده در فضای باز در نظر گرفته شده است ، حتماً مواد ضد آب را بخرید تا در صورت باران ماندن آن ، خشک یا حداقل دستشویی شود.

اگرچه برخی از مجموعه های مبلمان باغ با مجموعه های خاص خود همراه هستند ، در صورت عدم استفاده ، اضافه کردن آن به گروه مضر نیست. نه تنها این یک قطعه چشم نواز با رنگ ها و الگوهای پر جنب و جوش است ، بلکه به از بین بردن اشعه UV در پوست نیز کمک می کند. روزهایی خواهد بود که لرز بر گرما غلبه می کند ، و هنگامی که این کار را انجام داد ، بهتر است یک دستی را نگه دارید. اگر بخاری های برقی در لیست نیستند ، چاله های آتش نشانی نیز می توانند کار مشابهی را انجام دهند.

دکوراسیون اتاق نوجوان چگونه باید باشد؟

با این نکات ، باغ نه تنها زیبا به نظر می رسد بلکه می تواند به صاحبان خانه نیز کمک کند تا حداکثر استفاده از باغ خود را انجام دهند. برخی از مهمانان را دعوت کنید ، چای خود را بنوشید یا در اینجا آرامش پیدا کنید

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *