خدمات شرکت رامسین

طراحی ویلا در لواسان با بالا‌ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت + تخفیف ویژه

طراحی ویلای دوبلگس در لواسان در زمین شیب دارد

فهرست مطالب

طراحی ویلا در لواسان همیشه برای سازندگان ویلا در بخش لواسانات دغدغه بوده است. چراکه در صورت نداشتن یک طرح اولیه برای خانه ویلایی کل هزینه‌ای ساخت و زمان به هدر می‌رود و ساختمان نهایی آن کیفیت و کارایی مورد انتظار را نخواهد داشت.
 
 اگر قصد بازسازی و طراحی یک ویلای خوب و کاربردی را در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای لواسون دارید این نوشته میتواند بسیار برایتان مفید باشد.

بررسی جغرافیایی منطقه لواسان

 

لواسان که در اصطلاح محلی به آن لواسون هم میگویند دره ایست ییلاقی و خوش آب‌وهوا که به خاطر داشتن طبیعت سرسبز و منظره‌های زیبا و چشم‌انداز بکر که از رودخانه جاجرود شروع می‌شود و به سد لتیان ختم می‌شود، موردتوجه افرادی که به دنبال داشتن خانه‌ای به‌دوراز آلودگی و شلوغی تهران هستند قرارگرفته است.
 
 

فاصله لواسان از تهران حدود ۷ کیلومتر است و در کمتر از ۱۵ دقیقه می‌توان از تهران به آن دسترسی داشت.
 

با داشتن یک خانه ویلایی در منطقه لواسون علاوه بر استفاده از آب‌وهوای مطبوع این منطقه به جاذبه‌های طبیعی و گردشگری آن ازجمله: سد لتیان، مهرچال، منطقه حفاظت‌شده ورجین، رودخانه کند، آبشار ناران و ده‌ها جاذبه طبیعی دیگر دسترسی خواهید داشت.
 
 

ویلای دوطبقه طراحی شده در زمین شیب دار در لواسان

این ویلای از طراحی منحصر به فرد و خاصی بهره‌مند‌است و در زمینی خاص قرار دارد و یکی از ویلاهای مدرن منطقه به‌حساب می‌آید.
 
 

صاحب ویلا با خرید زمینی منحصر بفرد قصد دارد از چشم انداز دریاچه سد لتیان و دره لاوازان بهره‌مند شود.این ویلا در زمینی با شیب تند قرار دارد و اختلاف ارتفاع ابتدا و انتهای زمین بیش از ۲۰ متر است و همین موضوع طراحی را بسیار چالش برانگیز کرده است.

تغییرات در دکوراسیون داخلی اتاق خواب دختر| جدیدترین و جذاب ترین دکوراسیون 2021

 

ایده های طرح این ویلا

ساختمان این ویلا از یکسری جعبه های روی هم قرار گرفته تشکیل شده است و در طراحی آن امکان استفاده حداکثری از چشم انداز و منظره های اطراف در نظر گرفته شده است.

 

همچنین ترکیب قرارگیری این جعبه ها برروی یکدیگر باعث بوجود آمدن بالکنی بزرگ شده که دید همسایگان را به فضای خصوصی ویلا محدود می‌کند.

طراحی فضاهای داخلی ویلا از جمله اتاق‌خواب‌ها ، اتاق پذیرایی، فضای آشپزخانه، اتاق میهمان به طور سخاوتمندانه ای بزرگ در نظر گرفته شده است و حس زندگی در یک ویلای لوکس را القا میکند.

نتیجه گیری…

در این نوشته با اصول طراحی ویلا در لواسان آشنا شدید و مراحل طراحی و ساخت این خانه ویلایی را برایتان بازگو کردیم. شما میتوانید برای طراحی و ساخت ویلای خود در سراسر کشور با مشاوران و متخصصین شرکت رامسین تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *