خدمات شرکت رامسین

طراحی دکوراسیون در سید خندان| بازسازی ساختمان با طراحی مدرن

طراحی دکوراسیون در سید خندان

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون در سید خندان

طراحی دکوراسیون در سید خندان

طراحی دکوراسیون در سید خندان موضوع این مقاله می باشد. طراحی مدرن یک سبک طراحی داخلی است که با پالت رنگی تک رنگ، خطوط تمیز، مینیمالیسم، مواد طبیعی و نور طبیعی مشخص می شود. طراحی مدرن سبکی از طراحی داخلی است که در اوایل قرن بیستم ظهور کرد و همچنان الهام بخش طراحان داخلی معاصر است.

طراحی دکوراسیون در سید خندان مدرن

شما می توانید ریشه های طراحی مدرن را در طراحی باهاوس آلمان و طراحی اسکاندیناوی جستجو کنید. جنبش مدرنیسم با دور شدن از استفاده از مصالح ساختمانی و طراحی سنتی مانند: چوب، سنگ،آجر، شیشه، فولاد و بتن کرد. طراحی داخلی مدرن با میراث خطوط تمیز، فرم هندسی، فضاهای شفاف، عملکرد شکل گرفته است.

طراحی دکوراسیون در سید خندان مدرن modern

رنگ های جدید برای سال ۲۰۲۱ چیست؟

رایج ترین رنگ برای طرح های مدرن سفید است. اما رنگ های چشمگیر کنار رنگ های خنثی و اهمیت ویژه نور طبیعی از شاخصه های اصلی این سبک است. سبک مدرن با استفاده از ترفندهای متفاوت فرم هندسی جسورانه و نا متقارن سعی دارد، فضا را از آنچه که است بزرگتر جلوه دهد. این سبک انتخاب مناسبی برای خانه هایی با متراژ پایین می باشد .

طراحی دکوراسیون در سید خندان رنگ مدرن

دکوراسیون آشپزخانه مدرن محبوبیت بسیاری در مدت کوتاه شروع این سبک به خود جذب کرد. آشپزخانه در بین قسمت های مختلف خانه برای خانم ها حائز اهمیت می باشد. به همین دلیل است برخی افراد به فنگ شویی در آشپزخانه روی می آورند.

نکته ای که دردکوراسیون مدرن بیش از همه چیز اهمیت دارد ساده بودن آن است  و در این میان فرم‌ها و سطوحی که در عین سادگی کاملا تمیز و شسته رفته و شیک طراحی شده اند مورد توجه بیشتری قرار می گیرند.

طراحی دکوراسیون در سید خندان مدرن اتاق خواب
طراحی دکوراسیون در سید خندان مدرن واکین کلوزت
طراحی دکوراسیون در سید خندان مدرن اتاق خواب bedroom
طراحی دکوراسیون در سید خندان مدرن اتاق خواب واکین کلوزت
در دکوراسیون ویلا ها بایستی از چه رنگ هایی استفاده کنیم؟

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *