خدمات شرکت رامسین

طراحی داخلی آپارتمان | معرفی سبک های متفاوت چیدمان

طراحی داخلی اپارتمان دکور نئوکلاسیک

فهرست مطالب

طراحی داخلی آپارتمان و سبک های متفاوت چیدمان موضوع اصلی این مقاله می باشد. امروزه طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی پرکاربردترین و پرطرفدارترین بخش معماری داخلی محسوب می شود.

طراحی داخلی در واقع یکی از زیر شاخه های رشته معماری است. فعالیت های یک طراح داخلی شامل نقاشی کف ساختمان تا چیدمان لوازم تزیئنی در داخل بنا است.

در طراحی داخلی به دنبال چیدمان های متفاوت مبلمان، کف سازی و …. نیستیم. بلکه به دنبال خلق و ایجاد فضایی مانند: نورگیرها، اختلاف ارتفاع ها، جلو و عقب رفتگی فضا هستیم.

شرکت دکوراسیون رامسین ارائه دهنده انواع خدمات طراحی داخلی، بازسازی آپارتمان، اجرایی و ساختمانی برای ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی و اداری و تجاری و تزئینات داخل ساختمان می باشد. برای برخورداری از مشاوره دکوراسیون خانه خود یا سفارش کار تغییر یا بازسازی دکوراسیون خود با کارشناسان رامسین تماس بگیرید.

سبک نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک به دوره روم و یونان باستان برمیگردد، که یکی از سبک های محبوب دکوراسیون داخلی است. نئوکلاسیک، ترکیبی از سبک مدرن با ویژگی های سبک کلاسیک می باشد.

مزیت این سبک در این است که هیچ محدودیتی در استفاده از مبلمان و تزئینات وجود ندارد. ایجاد این سبک نیاز به فضایی بزرگ با سقف بلند و پنجره های بزرگ دارد. سقف ها به طور یکسان به رنگ سفید هستند و گچ کاری ساده ای در آن دیده می شود.

در سبک نئوکلاسیک اغلب از متریال طبیعی مانند: چوب و سنگ استفاده می شود. یکی دیگر از موضوعات بسیار مهم در این سبک طرح و رنگ دیوار اتاق نشیمن است. دیوارها معمولآ با قالب و تابلوهای اشکال ساده تزیئن می شود.

نکاتی که باید در قفل اضطراری رعایت کنیم

سبک مینیمال

سبک مینیمال (Minimal) به شما کمک می کند تا فضایی ساده و عاری از هر گونه شلوغی داشته باشید.طراحی داخلی آپارتمان به سبک مینیمال تمرکزش بر ساده گرایی است، و این سبک بیانگر اجتناب از هر نوع غیر ضروری و تمرکز بر روی آنچه در طول زندگی ضروری می باشد و برایمان دارای اهمیت است.

این سبک زیر مجموعه ای از سبک مدرن می باشد، تزیینات زیاد در این سبک جایی ندارد. در سبک مینیمال سعی می شود از حداقل لوازم برای دکوراسیون استفاده شود و در واقع فضای خانه با سادگی و خلوت بودن جذابیت منحصر به فرد خواهد داشت.

یکی از نکات مهم در طراحی سبک مینیمالیست نورپردازی و نحوه استفاده از حداکثر نور طبیعی در محیط است. گاهی اوقات حتی از پرده در این سبک استفاده نمی شود تا نور به راحتی به داخل بتابد. زیرا نور همراه با رنگ سفید باعث می شود، محیط بزرگ تر نشان دهد.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *