خدمات شرکت رامسین

شرکت دکوراسیون داخلی ونک | بهترین شرکت دکوراسیون در ونک

شرکت دکوراسیون داخلی ونک و میرداماد | شرکت رامسین

فهرست مطالب

دکوراسیون داخلی ونک پارک سبلان

 

شرکت دکوراسیون داخلی ونک | شرکت طراحی و دکوراسیون رامسین یکی از بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی مفتخر است که بیش از دویست پروژه طراحی و اجرایی دکوراسیون را در محله ونک به سامان برساند و برگ زرین دیگری را در جهت خدمت رسانی به هم وطنان عزیز خود در این محله ها به کارنامه خود اضافه نماید.

 آنچه که برای مجموعه رامسین در طول این سالها به جا مانده و به طور عامیانه به آن دلگرم و دلخوش هستیم، لبخندی است که بعد از پایان کار بر لبان  زیبای مشتریان خود نشانده و دوستی و رفاقت آنان که بزرگترین سرمایه ماست، برای همیشه به جان خریده ایم و گواه این موضوع این است که از این رفاقت، مشتریان دیگری مشتاق همکاری شده اند و این چرخه همچنان ادامه داشته و دارد…

 

خیلی از کارشناسان معماری بر این باورند که ونک و محله های اطراف آن از معدودترین نقاطی در شهر تهران هستند که با وجود این همه تغییرات در زمینه معماری هنوز بافت قدیمی خود را حفظ کرده اند.

ونک در حقیقت توسط هم وطنان عزیز ارامنه ساخته شد و یک معماری فوق العاده زیبا و یک سبک متفاوت در خانه های ویلایی قدیمی جامانده از آن دوران، اجرا شده است که می تواند با توجه به امکانات عصر خود، یکی از سبک ها و الگوهای مناسب برای دکوراتورهای جوان امروزی باشد. اگر گذرتان به ده ونک افتاد، حتما این تفاوت را بیشتر مشاهده خواهید کرد.

در حقیقت آنچه که در این سبک بیش از هر چیز دیگری ملموس است و با سایر سبکها، آن را متمایز می کند، وجود یک نمای باز و تراس بزرگ است!

طراحان و معماران این سبک به حضور نورخورشید و نفوذ آن به داخل خانه اهمیت زیادی داده اند و امروزه طبق بررسی های به عمل آمده، علم ثابت کرده است که عدم دسترسی فرد به نور خورشید، باعث تشدید استرس و به وجود آمدن دهها بیماری روحی و روانی شود!

 

این معماران به اهمیت نور به طور کامل واقف بوده اند و سعی کرده اند خانه را از وجود و حضور چنین موهبتی محروم نکنند.

متاسفانه امروزه با وجود پیشرفتها و امکانات موجود،  معماران و شرکت های طراحی دکوراسیون به این نکته توجه خاصی ندارند و چون خیلی از صاحبان خانه به خاصیت نور خورشید واقف نیستند، باعث می شود که فضا با همه زیبایی هایی که دارد عامل بیماری های روحی و روانی شود!

به همین دلیل یکی از مهمترین وظایف یک شرکت طراحی دکوراسیون این است که جدا از زیباسازی فضا، به سلامت روان افراد نیز توجه ویژه ای داشته باشد.

خوشبختانه شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رامسین با اولویت بر شمردن این نکته و دهها نکته دیگر سعی کرده است محیطی آرامش بخش و دلنشین را برای مشتریان عزیز خود فراهم کند.

 

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *