خدمات شرکت رامسین

شرکت دکوراسیون داخلی سعادت آباد

آشپزخانه کلاسیک

فهرست مطالب

شرکت دکوراسیون داخلی رامسین، این افتخار را دارد که  با بیست سال سابقه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در خدمت هموطنان و همشهریان عزیز خود در محله سعادت آباد تهران باشد. و در این فاصله بالغ بر سیصد پروژه بازسازی و نوسازی دکوراسیون داخلی مسکونی و اداری را با رضایت صدرصد مشتریان خود به سامان برساند.

تلفن : ۲۶۱۳۱۱۹۲

موبایل : ۰۹۱۲۶۱۰۸۳۲۹ – ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱

فکس : ۸۸۶۹۵۱۷۴

 

 

با توجه به اینکه محله سعادت آباد در شمال غرب تهران و در کوهپایه های جنوبی رشته کوه البرز واقع شده است، دما و رطوبت هوا برای اجرای دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین معیارهایی است که هر شرکت دکوراسیون داخلی باید آن را در اولویت و دستور کار خود قرار دهد.

چرا که دما و رطوبت هوا تاثیر زیادی بر دکوراسیون داخلی خواهد گذاشت و به همین خاطر دکوراتورها باید نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری به خرج داده و از مواد و مصالحی استفاده کنند که متناسب با آب و هوای حاکم بر آن محله باشد!

اگر به این موضوع از طرف یک شرکت دکوراسیون داخلی اهمیت داده نشود، می تواند ضرر زیادی را به صاحب خانه تحمیل کند. پس هر دکوراتوری که آگاهی لازم نسبت به این قضیه نداشته باشد، عملکرد او هر طور که باشد خارج از انصاف و وجدان کاری است.

رطوبت عامل بالقوه ای در دکوراسیون داخلی ساختمان است و می تواند سلامتی و آسایش افراد ساکنین را به مخاطره انداخته و به زیبایی و مصالح ساختمان لطمه وارد کند.

بنابراین نخستین وظیفه یک شرکت دکوراسیون داخلی این است که دیواهای نمور و مرطوب را که ممکن است باعث تخریب کابینت ها و سطوح دیگر دکوراسیون داخلی  شود شناسایی کرده و هر چه زودتر بازسازی و ترمیم نماید.

چنانچه این مسئله حل و مرتفع نشود، مقاومت دیوارهای مرطوب، کاهش یافته و  دمای سطح داخلی دیوارها پایین آمده و امکان بروز تعریق بر روی چنین سطوحی افزایش پیدا می کند و  در نتیجه هم دیوار و هم وسایلی چون کابینت و مبلمان به ورطه تخریب گرفتار می شوند.

 

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چگونه می توان فهمید که یک دیوار رطوبت دارد یا نه؟

ساده ترین پاسخی که می توان به این سوال داد این است که هر گونه علامت غیر طبیعی روی دیوار از حضور رطوبت و نفوذ آب حکایت دارد!

زیرا رطوبت دیوارها باعث می شود املاح نمک موجود در مصالح حل شده ، سپس به صورت شوره و سفیدک در سطح دیوارها ظاهر شود. این رطوبت، شرایط مناسبی برای رشد قارچ ها را فراهم ساخته  و بوی نامطبوعی تولید می کند . آسیب هایی که در اثر رطوبت به مصالح ساختمانی وارد می شود ، عبارت است از تغییر ابعاد و پوسیدگی چوب، زنگ زدگی فلزات، نرم شدن اندودهای گچی و آهکی و همچنین جدا شدن صفحات چوبی به هم پیوسته.

گرچه این موضوع تنها یک مورد از دهها موردی است که هر دکوراتوری باید در اجرای دکوراسیون داخلی خود لحاظ کند و ما نیز به خاطر ضیق وقت نمی توانیم همه آنها راشرح دهیم، به همین دلیل از شما دعوت می کنیم ما را درشبکه های اجتماعی و یا به سایت رسمی این شرکت به آدرس اینترنتی www.decoramsin.com دنبال کنید.

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رامسین با تکیه بر دانش علمی و پژوهشی خود و از همه مهمتر تجارب ارزنده ای که در زمینه  طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کسب نموده است، آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *