خدمات شرکت رامسین

شرکت دکوراسیون داخلی خیابان فرشته (الهیه )

WhatsApp Image 2020-07-04 at 06.44.43 (1)

فهرست مطالب

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رامسین افتخار دارد با بیست سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را با رضایت صددرصد در محله های فرشته و الهیه تهران با توجه به سلیقه خاص مشتریان این مناطق تحویل و به سامان برساند. از جمله مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده است:

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، بازسازی و نوسازی منزل،طراحی ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

ممکن است زمانی که تصمیم می گیرید تغییراتی در دکوراسیون منزل به وجود آورید به این فکر کنید که چگونه یک شرکت دکوراسیون خوب برای منزل خود پیدا کنید؟  ایجاد یک محیط آرام و دلپذیر با حداقل معیارهای روز دنیا برای زندگی، همیشه یک مسئله مهم بوده است. اگر قصد دارید تغییراتی در دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل خود انجام دهید و فضای جدیدی را برای خود خلق کنید، باید به این نکته توجه کنید که به تنهایی از عهده آن بر نخواهید آمد.

شرکت دکوراسیون داخلی رامسین

تلفن : ۲۶۱۳۱۱۹۲

موبایل : ۰۹۱۲۶۱۰۸۳۲۹ – ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱

فکس : ۸۸۶۹۵۱۷۴

آدرس سایت: www.decoramsin.com

از طرفی ممکن است محل زندگی شما از فضای پروژه طراحی دور باشد و یا وقت شما طوری باشد که مجالی برای رسیدگی به پروژه خود نداشته باشید. و یا اصلا تخصص اینکه بتوانید یک فضای ایده آل به وجود بیاورید را نداشته باشید. در این شرایط بی تردید نیاز به یک طراح دکوراسیون خواهید داشت.

اما یک طراح داخلی چه خدماتی می تواند به شما ارائه دهد؟

در حقیقت یک طراح داخلی در وهله اول تمام نظرات و خواسته های شما را گوش داده و به شما در تنظیم زمان و هزینه های پروژه مشاوره می دهد. به طور معمول شرکت های طراح دکوراسیون با ارتباطاتی که دارند موجبات کاهش هزینه و کاهش زمان پروژه را فراهم خواهند آورد.

نکاتی در مورد اتاق خواب آسيايی

 یک طراح حرفه ای قادر است برای شما پروژه ای را با هزینه ای پایین تری اجرا کند. چرا که هم از قیمت واقعی اجناس اطلاع لازم دازد، هم جنس با کیفیت را می شناسد و هم اینکه به عنوان یک شرکت می تواند تخفیفات قابل توجهی از کارخانجات بگیرد.

قبل از این که عجله کرده و به سراغ اولین طراحی که می شناسید بروید لیستی از طراحان داخلی که می شناسید را برای خود تهیه کنید. از اعتبار و تجربه آن ها اطلاع یافته و ببینید کدام طراح می تواند شما را به نتیجه دلخواه و مطلوبتان برساند.

نقطه شروع این کار پرس و جو از آشنایان و دوستان است. تبلیغات دهن به دهن یکی از مهم ترین و معتبرترین راه ها در این زمینه است. سبک های دکوراسیون در حال تغییر هستند و شما نیاز به طراحی دارید که دانش به روز داشته باشد.

نخستین مولفه ای که در لیست خود ذکر خواهید کرد اعتبار طراحان مورد نظر است. آیا آنها از اعضای اتحادیه طراحی هستند و یا تحصیلات آکادمیکی در این زمینه دارند؟

 در انتخاب شرکتی که قصد دارید طراحی داخلی منزل خود را به او بسپارید باید سلیقه فرد را در نظر داشته باشید.

تقریبا همه شرکت های دکوراسیون داخلی دارای وب سایت و صفحاتی در فضای مجازی هستند. می توانید با مراجعه به آنها نمونه کارها و سبک هایی که در دکوراسیون داخلی اجرا کرده اند را بررسی و مشاهده کنید.


نباید فراموش کرد که یک طراح بزرگ در دیزاین منزل از نقش ها، رنگ ها، مواد، طرح ها ( معاصر،سنتی و…) و مولفه ها با رنگ های متفاوت و بر طبق سبک زندگی شما استفاده خواهد کرد. در نمونه کار های شرک مورد نظر  حتما باید تعداد کمی نمونه کارهایی را ببینید که با ذائقه و سلیقه شما همخوانی داشته باشد.

چند راهکار ساده درباره یک اتاق نشیمن شیک!

در تصاویری که پیش روی شما قرار خواهد گرفت انواع طرح های مختلفی خواهید دید که ممکن است هزینه زیادی برای اجرای آن لازم نباشد.

نکته بسیار مهمی که یک شرکت دکوراسیون می تواند نقش مهمی در آن داشته باشد برآورد هزینه های جاری طرح است. هرکسی می تواند برای شما فضای فوق العاده ای طراحی و اجرا کند. ولی مهم این است که طراح بتواند با بودجه فعلی شما فضایی را ایجاد کند که مطابق با خواسته شما باشد.

رکت طراحی دکوراسیون رامسین اوقات خوشی را برای شما هم وطنان ایرانی آرزو دارد.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *