خدمات شرکت رامسین

مدل های مختلف کفپوش در ساخت و ساز

_MG_9508

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون رامسین: کفپوش یکی از سازه های اساسی یک ساختمان است و می تواند در فاکتورهای زیادی تأثیر بگذارد که تعیین می کند آیا ساختمان شما یا پروژه بازسازی فضا شما موفقیت آمیز باشد یا خیر. اگر می خواهید فضایی زیبا و کاربردی ایجاد کنید ، تمرکز روی سازه های دیواری و سقفی به تنهایی نتیجه خوبی نخواهد داشت. شما باید به پارکینگ نیز به همان مقدار توجه داشته باشید.

مانند هر قسمت از دیگر فضای داخلی ساختمان، کفپوش های گاراژ و پارکینگ بسیار اهمیت دارد. شما نمی توانید از هر نوع کفپوشی در گاراژ خود استفاده کنید.

کفپوش گاراژ یا پارکینگ به دلیل تحمل فشار زیاد و تردد وسیله نقلیه ، باید از دوام و انعطاف پذیری مناسبی برخوردار باشد.

گزینه های زیادی از انواع کفپوش های گاراژ در بازار وجود دارد ولی فقط تعدادی از آنها در بین پیمانکاران و طراحان محبوب هستند.

کفپوش بتونی جلا

بتن جلا شده بسیار بادوام بوده و می تواند سالها بدون ماندن علائم سایش ماندگار شود. عدم وجود خطوط گروت باعث می شود این نوع کفپوش ها شستشو و تمیز کردن را آسان تر انجام دهد. همچنین کمتر مستعد جذب گرد و غبار و سایر ریزگردها هستند. انتخاب بتن همچنین در هنگام رنگ و بافت گزینه های مختلفی را به شما می دهد.

کفپوش سنگی

نصب کفپوش سنگی را برای رطوبت طبیعی و کفپوش مقاوم در برابر لکه در نظر بگیرید. اگرچه هزینه نصب می تواند گران باشد ، اما طولانی تر از سایر گزینه های کف گاراژ مانند وینیل خواهد بود. کفپوش سنگی نیز هنگام تلاش برای بهبود زیبایی شناسی در یک اتاق یک انتخاب عالی است. ماسه سنگ ، سنگ فرش و گرافیت گزینه های عالی برای گاراژ شما هستند.

بازسازی منزل

کفپوش اپوکسی

در مقایسه با سایر انواع کفپوش های گاراژ ، کفپوش اپوکسی برای نصب راحت تر و ارزان تر است. یکی دیگر از مزایای انتخاب این نوع کفپوش ، مقاومت بالای آن در برابر تقریباً همه چیز است: روغن ، بنزین ، سفید کننده ، پاک کننده ها و موارد دیگر. همچنین می تواند برای چندین دهه بدون ترک خوردگی و لایه برداری دوام داشته باشد و آن را به یک انتخاب محبوب برای استفاده تجاری و صنعتی تبدیل کند. کفپوش اپوکسی بر روی بتن و سایر انواع کف که رطوبت آنها را جذب نمی کند نصب شده است.

کفپوش وینیل


اگر گاراژ شما ترافیک و فشار سنگینی را تجربه نمی کند ، کفپوش وینیل گزینه ای بسیار خوبی است. نکات بسیار خوبی برای نصب این نوع کفپوش وجود دارد که شامل تعمیر و نگهداری آسان و کم هزینه و انتخاب گسترده ای است.

ورق وینیل نیز گزینه ای کم هزینه است ، ساخته شده فوق العاده ضخیم و با دوام برای گاراژها. در برابر روغن ، بنزین و مایعات تمیز کننده مقاوم بوده و نصب آن بسیار آسان است.

کفپوش کاشی لاستیکی

کفپوش لاستیکی به دلیل نصب آسان و سریع به شدت محبوب است. شما می توانید حتی آن را بدون کمک یک پیمانکار کفپوش حرفه ای نصب کنید. بیشتر کاشی های لاستیکی با قیمت مناسب و ضمانت ۲۵ سال ارائه می شوند. دقیقاً مانند اپوکسی ، روی هر زیر زمینی مانند بتن نیز قابل نصب است.

کفپوش رولت


برای پوشش و محافظت از کف گاراژ ، کفپوش رولت بهترین انتخاب است. روتختی یک تشک لاستیکی ضخیم است که در طول ، عرض ، رنگ ها و الگوهای مختلف موجود است. برای نصب ، تمام کاری که باید انجام دهید این است که حصیر و تر و تمیز آن را جدا کنید تا بدون چسب مورد نیاز جا بیفتد. تمیز کردن این تشک های لاستیکی بسیار آسان است. فقط باید آن را به بیرون از خانه منتقل کنید و با شلنگ تمیز کنید. با این حال ، کف لاستیک می تواند به طور دائم توسط لاستیک های گرم و مواد شیمیایی رنگ آمیزی شود.

تاثیر دکوراسیون داخلی در روحیه افراد خانواده!

کفپوش فرش

شاید از پیدا کردن کفپوش فرش در این لیست شگفت زده شوید ، اما این یکی از گزینه های کف برای گاراژ شماست. امروز می توانید کاشی های فرش را در بازار پیدا کنید که برای ترافیک چرخ های سنگین با مقاومت در برابر لکه های شیمیایی طراحی شده است. کفپوش فرش همگی برای راحتی و ایده آل برای فضاهای گاراژ است. در صورت لکه دار شدن کاشی ، به راحتی قابل تعویض است. حتی لازم نیست نگران تعویض کل طبقه باشید.

گذشته از کفپوش ، نصب درب مناسب برای ظاهر کلی و کارایی گاراژ و پارکینگ شما ، اعم از تجاری ، صنعتی یا مسکونی بسیار مهم است.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *