خدمات شرکت رامسین

روشنایی و زیبایی به خانه ھدیه کنید

-آباژور-۱۴-e1585463494592

فهرست مطالب

دکوراسیون داخلی رامسین: به طور معمول استفاده از آباژور در دکوراسیون داخلی دو هدف عمده را برآورده خواهد کرد. نخست اینکه آباژور می تواند در بسیاری از نقاط تاریک منزل نور را نفوذ دهد و به همین واسطه اگر جاهایی در دسترس نیست را روشن کند و در وهله دوم از این ابزار برای تزئین و دیزاین خانه نیز استفاده می شود.

با توجه به پیشرفتهایی که در زمینه ساخت و تولید آباژور شده است امروزه، این وسیله در انواع و اقسام مختلفی تولید و به بازارهای هدف عرضه شده است.

انواع مختلفی مانند پارچه ای، کرﯾستالی، کاغذی، پایه چوبی و پایه فلزی می توان اشاره داشت. اﯾن تنوع مدل موجب شده است که خانواده ها بنا به سلیقه  و نیازی که دارند یکی از آنها را تهیه و استفاده کنند.

اما سوالی که ممکن است ذهن شما را نیز درگیر کند این است که موقعیت یک آباژور در منزل اید کجا باشد؟ به عقیده دکوراتورها بهترین مکان در منزل برای قرار دادن آباژور، روی میزھای کوچک کنار مبلمان است. آباژورھاﯾی که پاﯾه بلند دارند را نیز می توان آنها را پشت مبل ھا ﯾا کاناپه ھای بزرگ قرار داد. همچنین راھروی ورودی خانه می تواند مکان مناسبی برای قرار دادن آباژورھا باشد.

آباژورھایی که حباب کرﯾستالی دارند، زمانی که روشن ھستند به دلیل انعکاس نور از درون کرﯾستال جلوه خاصی پیدا دارند. کلاھک برخی از آباژورھا نور را از خود عبور نمی دھند ولی هنگامی که روشن می شوند قسمتی از دﯾوار پشت خود را به سمت بالا روشن می کنند.

تاریخچه کامپوزیت و انواع کاربرد آن!

اگر برای تأمین روشناﯾی منزل از ﯾک لوستر بزرگ و با لامپ ھای پرنور و متعدد استفاده نمی کنید، می توانید در گوشه و کنار اتاق آباژور بگذارﯾد و از طرح ھای زﯾبای ناشی از انعکاس نور روی دﯾوار ﯾا درون ز حباب بهره ببرید و وقت مطالعه روی آن می نشینید ﯾا میزکار نیز به دلیل نیازی که به روشناﯾی بیشتر دارند از مکان ھای میز مطالعه ﯾا مبل راحتی  که معمولا مناسب برای قرار دادن آباژور ھستند. در اﯾن مکان ھا بھتر است از آباژورھای فلزی و با طرح ھای مدرن استفاده شود.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *