خدمات شرکت رامسین

دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک

دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک-decoramsin.com

فهرست مطالب

امروزه طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار پرطرفدار و کاربردی می‌باشند، همه افراد تمایل دارند از سبک‌های متعدد و محبوب دکوراسیون برای طراحی مکان‌های مختلف بهره بگیرند. سبک‌ها دارای طراحی بسیار زیبا و چشمگیر بوده‌اند و در زیباسازی محیط پیرامون بسیار تاثیر گذار می‌باشند. افراد براساس علاقه وسلیقه به انتخاب یکی از سبک‌ها‌ی طراحی داخلی می‌پردازند، سبک‌های دکوراسیون بسیار پرطرفدار بوده‌اند و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند،طراحی و دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک دارای اصول و قواعد خاصی می‌باشد،که نیازمند دانش و مهارت افراد با تجربه و کار بلد است، ناگفته نماند، طراح این نوع سبک باید ذهنی خلاق و هنرمند داشته باشد تا بتواند به درستی و زیبایی این طراح اجرا و پیاده سازی کند.  نکاتی مهمی قابل ذکر است، سپس با ما همراه باشید.

دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک-decoramsin.com

در میان تمامی سبک‌ها،  سبک‌ کلاسیک که نماد اصالت و نمایشگر زندگی پادشاهان در دوران سلطنتشان می‌باشد، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد و متمایز از سایر سبک‌هاست، بسیار مجلل و لوکس بوده و و به کارگیری چنین سبکی در دکوراسیون داخلی زیبایی فضا دو‌چندان و خاص کرده است.

بنابراین  مناسب افرادی می‌باشد، که زیبایی و لوکس بودن در زندگی برایشان در اولویت باشد. از ویژگی بارز سبک کلاسیک می‌توان به نظم و تعادل  بین تمام اجزا و عناصرر آن اشاره نموده، به‌طوری که بی‌نطمی جای در این نوع سبک ندارد.

نکات مهم در  دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک:

  • نظم و هماهنگی

همان‌طور که بیان نموده‌ایم؛ ویژگی بارز سبک کلاسیک نظم و آهنگین خاصی بین اجزا و عناصر آن می‌باشد. بنابراین از آشفتگی و بی نظمی به دور است. اصول و قواعد سبک کلاسیک بسیار پیچیده ومبهم می‌باشد و رعایت آن در دکوراسیون الزامی و بسیار مهم است. چنین ویژگی سبب تمایز این سبک نسبت سایر سبک‌ها می‌باشد.

  • رعایت تقارن

یکی دیگر از ویژگی سبک کلاسیک وجود تقارن بین اجزا آن می‌باشد. در این سبک بین  دکوراتیو ها از جمله مبل‌ها، پرده‌ها، کمد و غیره اصول تقارن و تعادل  رعایت و تنظیم شده‌است.

  • دکوراتیو

در این نوع سبک از دکوراتیو‌های چوبی و چرمی  و هم چنین عتیقه گرانبها بسیار بهره گرفته سده‌است، زیرا چوب نماد اصالت و چرم نماد ثروت در دکوراسیون محسوب می‌شود. در این سبک  برای زیباسازی محیط از آجرنما و‌کاغذ دیواری مرغوب و لوکس که جلوه و نمای کلاسیک دارند،  بهره می‌گیرند. در طراحی این نوع سبک توجه به ظرافت و دقت حرف اول را می‌زند، چنانچه ای نوع ظرافت که در تمامی نقاشی و گج بری مشهود می‌باشد.

  • کفپوش لوکس

سبک کلاسیک، سبک مجلل و لوکس می‌باشد، در این سبک برای دکوراسیون داخلی از دکوراتیو گران‌بها و قیمتی بهره گرفته‌ می‌شود. کفپوش‌ها مهم‌ترین دکوراتیو در این سبک به حساب می‌آیند، زیرا در زیباسازی محیط بسیار تأثیرگذار هستند.  می‌توان برای کف سازی محیط از متریال باکیفیت چوب، سنگ، پارکت و غیره که بسیار شکیل ولاکچری هستند بهره‌مند شویم. لازم به ذکر است بیان نماییم، چوب‌های طبیعی برای کف‌سازی بهترین انتخاب است، زیرا جلوه و نمایی خاصی به محیط می‌بخشند.

چگونه حمام و دستشویی را تزئین نماییم!

کفپوش لوکس-decoramsin.com

  • پوشش سقف در سبک کلاسیک

وجود کچ‌‌بری و نورپردازی لوکس  در دکوراسیون داخلی از ویژگی اصلی این سبک به شمار می‌آید. برای دکوراتیو سقف می‌توان از کچ‌‌بری ظریف و مجلل که نمایانگر اصالت و‌ مجلل بودن بهره گرفت. یکی دیگر از دکوراتیو برای  پوشش سقف  لوستر‌های پر زرق و برق که نماد اصلی این سبک هستند؛ می‌باشد. ناگفته نماند؛ نورپردازی مخفی که امروز به سبک کلاسیک برای دکوراتیو مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیبایی محیط را دو چندان کرده‌است.

  • وجود مبلمان‌های ست و مجلل

 مبلمان مجلل و لوکس از متریال  چرم که بیانگر ثروت و زندگی شاهانه می‌باشد، در این نوع سبک بسیار کاربردی و مهم است. پادشاهان ابرقدرت در دوران سلطنتشان  برای به رخ کشیدن قدرت و اصالتشان از چرم در بسیاری از دکوراتیو‌ها از جمله مبلمان، سرویس خواب، سرویس غذاخوری بهره می‌گرفتند، بنابراین این نوع سبک مناسب اقشاری مرفع‌ می‌باشند، که می‌توانند در دکوراسیون داخلی از چرم بهره بگیرند.

  • رنگ‌ها

 بیشترین رنگی که در این سبک مورد استفاده قرار گرفته می‌شود، رنگ گرم و تند می‌باشد، زیرا نماد اصالت و وقار این سبک است. از جمله رنگ گرم می‌توان به رنگ زرشکی، قهوه‌ای، طلایی، برنز و غیره اشاره نمود‌. که در این سبک بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. زیرا جذابیت و نمایی خاصی دارند و جلوه حیرت انگیز به محیط می‌بخشند.

  • وجود کتابخانه

 وجود کتابخانه در این نوع سبک از اجزای جدایی ناپذیر آن می‌باشد؛ که از متریال چوب مرغوب و طبیعی تهیه و طراحی شده‌اند. کتابخانه‌ها؛ دکوراتیو فاخر سبک‌کلاسیک  به شمار می‌آیند بنابراین وجود آن‌ها در دکوراسیون کلاسیک الزامی می‌باشند.

طراحی آشپزخانه با کابینت تیره

طراحی آن‌ها از متریال چوب که نماد لوکس بودن و اصالت است ، در زیبایی آن‌ها نقش بسزایی دارد و نیز به محیط زیبایی خاصی بخشیده‌اند.

  • پرده مجلل

پرده‌ها یکی از اصلی‌ترین دکوراتیو این سبک به حساب می‌آیند، زیرا تمام جلوه و نمای محیط بستگی به وجود پرده و متریال به کار رفته در آن دارد، که می‌توانند به رنگ گرم و تند و پارچه‌های مخمل و لطیف با طرح ظریف و بسیار بلند باشد.

پرده مجلل-decoramsin.com

  • اتاق خواب کلاسیک

 برای اینکه اتاقی کلاسیک و لوکسی داشته باشیم، وجود سرویس خواب چوبی و چرمی در ابعاد بزرگ همراه با تاج الزامی و مهم هستند، که در زیباسازی محیط نقش بسزایی دارند. در کنار آن نباید از وجود کمد و کتابخانه چوبی و آیینه‌های قدی متناسب با سرویس خواب غافل شویم.

  • آشپزخانه کلاسیک

همان‌طور که می‌دانیم؛ آشپزخانه قلب خانه محسوب می‌شود، و دکوراسیون و طراحی آن نمای خاصی و فاخری به فضا می‌بخشد. وجود کابینت‌های چوبی و حکاکی شده به رنگ قهوه‌ای و کرمی از دکوراسیون سبک کلاسیک به شمار می‌آیند. لازم به ذکر است بیان کنیم؛ وجود ست‌های چوبی در آشپزخانه از ارکان اصلی این سبک هستند، همانطور که گفته شده است، چوب‌ها نماد و جلوه خاصی به محیط می‌بخشند.

  

کلام آخر

 براساس مطالب فوق، سبک کلاسیک، سبکی فاخر و مجلل می‌باشد،بسیار محبوب بود در میان طرفداران جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص داده است. چنانچه شما تمایل دارید برای زیباسازی محیط پیرامون از سبک کلاسیک بهره بگیرید. بهتر است تصمیم خود را با مشاورین و گروه‌های متخصص کار بلد در میان بگذارید. پیشنهاد ما به شما گروه مجرب رامسین که کار بلد هستند؛ می‌باشد.

Decorating pots and plates with dried flowers

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *