خدمات شرکت رامسین

دکوراسیون داخلی اتاق خواب ساحلی

b (6)

فهرست مطالب

دکوراسیون رامسین: اگرچه امروزه علاقه به اﯾن نوع سبک را می توان در بین تمام سنین و حتی افراد نسبتا مسن نیز مشاھده کرد ولی بیشتر نوجوانان طرفدار سبک ساحلی و دکوراسیونی آن هستند.

خیلی از افراد که عاشق ساحل و دریا یا بازی آبی ھستند مایل هستند که اﯾن سبک را وارد محل دکوراسیون اتاق خواب خود کنند. اآنها تمایل دارند که احساس خنکی و آرامش و تازگی ساحل را در اتاق خواب نیز احساس کنند.

شاﯾد شما ھم از این دسته افراد باشید و علاقه مند هستید تا چنین سبکی را برای دکوراسیون اتاق خود انتخاب کنید . اگر اتاق خواب شما خسته کننده و کسل کننده است بهره گرفتن از اﯾن سبک تغییر فضای خوبی را اﯾجاد می کند.

نخستین موضوع در ﯾک اتاق خواب ساحلی، طراحی ستاره درﯾاﯾی و صدف ھا و موجھای درﯾا بر روی دیوار اتاق خواب است. اما موارد دﯾگری را نیز باﯾد مد نظر قرار داد .

توجه کنیم که لوازم نقش مھمی در اﯾجاد حال و ھوای ساحلی به وجود می آورند. لوازم مناسب زﯾادی برای اﯾن سبک وجود دارد اما مراقب باشید اتاق را زﯾاد شلوغ نکنید و وسایل متناسب را انتخاب نماﯾید .

رنگ ھا نقش مھمی در اﯾن سبک دارند. معمولا رنگ ھای روشن و ملیح در اﯾن سبک اولویت خواهند داشت. باید دقت کرد که استفاده از رنگ ھای آبی و سبز و زرد همزمان با هم، واقعا احساس ساحل را اﯾجاد خواھد کرد. رنگ ھای خنثی نیز ﯾادآور موج ھا و صدف ھستند و تناسب خوبی با اتاق به وجود می آورند. پس حتما لوازم ساخته شده از صدف را برای اتاق خود تهیه کنید.

چه تعریفی می توان برای دکوراسیون داشت؟

قاب عکسی، صدف تزئین شده و ﯾا کوزه ھای صدفی بر روی کمد نقش موثری خواهند داشت. می توانید صدف ھا و مرجان ھا و ستاره ھای درﯾایی زﯾبایی را در اتاق قرار بدهید.

عکس هایی از ساحل و دریا نیز در اتاق نصب کنید. و همچنین قاب ھای کوچک تر را بر روی گل میزھای کنار تخت بگذارید. البته باید مناظر زﯾبا و غیر تکراری را انتخاب کرده باشید.

عنصر مھمی دیگر در چنین اتاق چنین سبکی نور است . لوستر و شیشه های آن می بایست شفاف باشد و اگر شکلی شبیه به ﯾک صدف درﯾاﯾی داشته باشد، عالی است.

در کل هر آنچه که در این اتاق استفاده می شود می بایست طرح و شکلی از دریا داشته باشند.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *