خدمات شرکت رامسین

ایده هایی در مورد نظافت منزل در زمان قرنطینه

WhatsApp-Image-2020-05-13-at-3.34.08-PM

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون داخلی رامسین: در حالی که تمام دنیا معضل ویروس کرونا شده اند و مجبور هستند به حکم جبر به وجود آمده در خانه بمانند، شاید بد نباشد در این مدت نسبت به یک خانه تکانی اساسی چاره ای بیندیشیم. کما اینکه تنوعی هم در زندگیمان ایجاد می شود.

فراموش نکنیم تمیز کردن خانه فقط برای حضور بودن نیست بلکه برای سرگرمی و گذر زمان نیز هست که احساس خوبی نسبت به خود و محیط خواهید داشت. شما ممکن است تمام روز قبل از خواندن این مطلب، به تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود نشسته باشید ، اما آیا اگر بخشی از روز را صرف یک پروژه تمیز کردن خانه کنید ، احساس بهتری نخواهید داشت؟

دوره قرنطینه واقعاً زمان مناسبی برای انجام برخی کارها است که در نهایت شما معمولاً یک بار زحمت انبوهی مقدار زیادی کار نخواهید داشت. در ادامه به نحوه تمیز کردن هر اینچ از خانه خود در حالی که در قرنطینه هستید، پی خواهید برد.

تشک، پتو و بالش خود را بشویید

بنابراین ، شما قبلاً پتو ، بالش و ورق خود را شسته اید. پس حالا به تشک خواب رسیده است. سعی کنید قبل از تمیز کردن هر کدام از آنها و قبل از از بین بردن لکه ها و بوها با استفاده از پاک کننده اثاثه یا لوازم داخلی ، از جاروبرقی خود برای مکش ذرات مو ، خاک و گرد و غبار از تشک خود استفاده کنید. جوش شیرین نیز برای تمیز کردن تشک شما بسیار عالی است. فقط کافی است آن را با چند قطره روغن ضروری بپاشید ، سپس بگذارید یک ساعت قبل از شستن روی تشک بنشیند.

دفتر معماری رامسین| وظایف دفتر معماری در طراحی

پنجره های خود را تمیز کنید

باز خورد تمیز کردن پنجره ها بسیار زیاد است ، به ویژه اینکه چون زیاد در چشم است نخستین جایی که مردم متوجه می شوند پنجره است. شما با یک تکه پارچه جهت داخل و خارج آن را با استفاده از شیشه پاک کن می توانید پاک کنید. توصیه می کنیم حتما لای درز های پنجره، شیارها و جاهایی که دست به راحتی نمی تواند آن را تمیز از جاروبرقی استفاده کنید و گرد و خاک آن را بگیرید. بنابراین پنجره خود را با یک پاک کننده تمیز کنید ، از بالا به پایین شروع کنید. بعد از اینکه بگذارید پاک کننده به مدت چند ثانیه ماند با دستمال آن را تمیز نمایید.

توالت فرنگی ، وان ، حمام

برای اینکه کار خود را آسان کنید بهتر است قبل از شستشوی یک ماده پاک کننده چند منظوره را در وان خود اسپری کنید. بگذارید پاک کننده مدتی خیس شود تا بتواند روغن و صابونی که جمع شده است را از بین ببرد. به یاد داشته باشید که همین کار را با کاسه های حمام و توالت انجام دهید.

برای تمیز کردن سینک ظرفشویی از جوش شیرین و لیمو استفاده کنید جوش شیرین و لیمو برای تمیز کردن سینک ظرفشویی خود را دو فنجان سرکه و یک فنجان جوش شیرین را در تخلیه خود بریزید. این مخلوط باید چند دقیقه در آنجا بنشیند تا جادوی خود را قبل از استفاده از آب جوش کار کند تا آن را بشویید. سینک آشپزخانه بدون شک یکی از کثیف ترین مناطق خانه شما است ، بنابراین باید به طور مناسب تمیز شود.

ایجاد فضایی بدون استرس!

تمیز کردن مبل و صندلی ها

برای از بین بردن لکه ها از پارچه های میکروفیبر از الکل ایزوپروپیل استفاده کنید. برای کمک به جلوگیری از هرگونه انتقال رنگ ، الکل مالیده را با یک اسفنج سفید آغشته کنید. سپس با استفاده از یک برس سفید برس بزنید.

بهتر است همه کوسن ها را از صندلی و نیمکت در اتاق نشیمن خود جدا کنید و تمام فضاهای موجود در زیر آن را خالی کنید. تمرکز خود را روی گره ها و میل لنگ ها بگذارید زیرا خرده های خرده چوب یا گرد و غبار معمولاً آنها را به خانه تبدیل می کند.

تمیز کردن دستگاه های الکترونیکی

از آنجا که آنها مکان گرم دیگری در خانه شما هستند ، وسایل الکترونیکی خود را پاک کنید. فقط به تمام دست های مختلفی که به آنها دست می دهید ، فکر کنید ، به خصوص کنترل از راه دور تلویزیون شما. جلوی صفحه های الکترونیکی را با استفاده از یک پوسته پر یا پارچه میکرو فیبر ، گرد و غبار کنید. در بالای DVD Player و TV خود قرار دهید ، مطمئن شوید که به خوبی به گوشه ها می رسید.

برای پاک کردن قفسه های کتاب خود از یک پارچه مغناطیسی استفاده کنید

قفسه های کتاب و قسمتهای بالای کتابهای شما می توانند گرد و غبار زیادی را در خود نگه دارند. قفسه کتاب شما ممکن است وقتی از فاصله دور به آن نگاه کنید ، منظم و تمیز به نظر برسد ولی اما وقتی نزدیک تر می شوید متوجه گرد و خاک زیادی خواهید شد. سعی کنید قفسه ها را خالی کنید و از یک پارچه میکرو فیبر مرطوب برای پاک کردن آنها استفاده کنید. همچنین مهره ها و تاپ های کتاب های خود را برای تمیز کردن کامل پاک کنید.

نکاتی در مورد نصب لوستر در منزل

شیلنگ آب را بیرون آورده و نمای بیرونی خانه خود را بشوئید!

از نمای بیرونی خانه خود غافل نشوید. هر فضای که در خارج از خانه دارید ، مانند تجهیزات زمین بازی ، مبلمان چمن ، ایوان ها ، عرشه ها و پیستون ها باید همه را به طور کامل تمیز کنید. برای شستشوی آنها از شیلنگ استفاده کنید.

نتیجه
لطفاً توجه داشته باشید که نمی توانید همه کارهایی را که در بالا ذکر شد در یک روز انجام دهید. بهتر است همه چیز را بر این اساس یک برنامه ریزی ترتیب اثر دهید. یک لیست تهیه کنید و کارهایی که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند را در اولویت قرار دهید.

شاد و خرم باشید

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *