خدمات شرکت رامسین

چه نوعی مصالحی را برای کفپوش انتخاب کنیم؟

WhatsApp Image 2020-06-06 at 00.49.20 (2)

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون داخلی رامسین: معمولا برای بهسازی و نوسازی هر واحدی چه تجاری و چه مسکونی نیاز به مصالحی برای کف داریم. مسنگ فرش های زیادی در فضاهای بیرونی مانند پارکینگ ها، گاراژهای تجاری و کارخانه های بزرگ دیده می شوند.

نصب و تزئین کفپوش بتونی در طی این سالها به شکل قابل توجهی که باید خود را مدیون صنعت فن آوری بدانیم، تحول یافته است. تا به امروز ، بتن هنوز هم به عنوان ماده ای با دوام و همه کاره در نظر گرفته شده است که بی نقص با هر طراحی و بودجه سازگار است.

در این مطلب قصد داریم در مورد تاثیر کفپوش در دکوراسیون با شما صحبت کنیم. کما اینکه برخی از کفپوش های عالی نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

دوام
دوام بتن باعث می شود که آنها نسبت به سایر کفپوش های سنتی از جمله سرامیک ، سنگ طبیعی و چوب ، مواد اولیه مورد نظر خود را انتخاب کنند. این ویژگی دوام دلیل اصلی استفاده محیط های صنعتی از قبیل کارخانه ها و امکانات تولیدی از آن به عنوان یک کفپوش است.

محیط هایی که تردد و ترافیک بالایی را تجربه می کنند ، به مقاومت ذاتی کفپوش بتونی متکی هستند. این مصالح می تواند تقریباً در برابر هر نوع استفاده ، چه ماشین آلات سنگین ، چه درجه حرارت بالا و … مقاومت کند. استفاده از کفپوش های بتونی در کارخانه ها باعث آرامش خاطر می شود زیرا سال ها بدون نیاز به نگهداری و تعویض عمده آن به طول می انجامد.

طراحی دکوراسیون داخلی مطب پزشک

در نتیجه ویژگی دوام آن، بتن به خوبی از حمله اسید ، خوردگی ، ضربه محافظت می شود و همچنین در مقاومت در برابر تجمع گرد و غبار بسیار کارآمد است.

مقرون به صرفه
برخلاف سایر راه حل های کفپوش بتن یک ماده ساختاری مقرون به صرفه است. نصب کفپوش بتونی نیاز به اجاره یک کامیون بتونی دارد که بتواند تا ۱۰ متر مکعب بتن را بارگیری کند. هزینه هایی که مربوط به ریختن کف سازی و اتمام کفپوش بتونی است ، بسیار مقرون به صرفه است. وقتی در کنار نصب سایر مصالح کفپوش مقایسه شود ، بتن مناسب ترین راه حل کفپوش برای کارخانه های بزرگ است.

مزایای دما
یکی از مشخصه های کفپوش بتونی که اغلب مردم از آن غافل می شوند ، توانایی آن در مقاومت در برابر دمای شدید است. این دستگاه همچنین از بافر حرارتی بهره می برد ، به این معنی که می تواند سطوح را در روزهای گرم سردتر و در روزهای سرد گرمتر کند. خواص تنظیم کننده درجه حرارت بتن بسیاری از صاحبان مشاغل را به سمت نصب مواد در انبارها و کارخانه های صنعتی خود جذب می کند. این امر به ویژه در بعضی از مناطق تأسیساتی که از سایه به سمت تابش مستقیم نور خورشید حرکت می کند صادق است.

تطبیق پذیری
ا
گرچه بیشتر کفپوش های بتونی معمولاً در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند ، بسیاری از توسعه دهندگان هم اکنون از آن برای سایر تنظیمات نیز استفاده می کنند. با توجه به ویژگی های ساده و مینیمالیستی بتن ، ممکن است آنها در محیط های مختلفی نصب شوند ، خواه برای یک فروشگاه تجاری جدید باشد یا یک مجموعه خانه روستایی.

نحوه تمیز کردن مبل چرمی

کفپوش های بتونی نیز متنوع در نظر گرفته می شوند ، زیرا آنها به عنوان پایه ای عالی برای هر نوع مواد دیگر کفپوش عمل می کنند. صاحبان کارخانه می توانند از بتن استفاده کنند تا پایه ای برای فرش ، چوب و وینیل برای مناطق غیر تولیدی و رسمی در محل کار خود ایجاد کنند. این مواد با استفاده از زیرپوشانی که بین پایه بتونی و مواد سطح انتخابی قرار گرفته است ، به راحتی نصب می شوند. در مناطق سردتر نیز ممکن است صاحبان کارخانه لوله های آب و کابل های برقی را در کف بتونی تعبیه کنند تا آن را به یک محلول گرمایش کفپوش تابشی تبدیل کنند که فضای داخلی را گرم و راحت نگه می دارد.

حداقل نگهداری
کفپوش بتونی متخلخل است ، اما این لزوماً به معنای این نیست که یک لایه سطحی با سطح بالا باشد. دارندگان کارخانه ممکن است از خدمات آب بندی سطح برای اعمال لایه نهایی محافظت در برابر طیف گسترده ای از استرس زا های خارجی استفاده کنند. هنگام بسته شدن کامل ، کفپوش های بتونی در برابر صدمه ، رطوبت و لکه ها مقاوم می شوند و چند مورد را نام می برند.

به عنوان مثال ، پوشش اپوکسی به عنوان یک لایه سطح ، یک لایه محافظ بسیار مورد نیاز را اضافه می کند که به طور موثر خاک را دفع می کند و از نفوذ مواد شیمیایی و سایر آلاینده ها به بتن جلوگیری می کند. با توجه به این نکته ، کفپوش های بتونی برای سالهای بعد راحت تر و تمیز تر می شوند.

شناخت روحیه افراد در طراحی دکوراسیون!

نصب آسان
کفپوش بتونی پیش ساخته باعث نصب سریع و مستقیم در یک محیط صنعتی در زمان کوتاه است. که به نوبه خود مانع از تاخیر پروژه می شود. ریخته گری بتن های پیش ساخته ممکن است همزمان با سایر فعالیت های ساختمانی در محل و در نتیجه زمان صرفه جویی شود.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *