خدمات شرکت رامسین

استفاده از پرده های رنگی برای تزئین خانه

WhatsApp-Image-2020-05-12-at-12.10.44-PM-2

فهرست مطالب

دکوراسیون رامسین: یکی از خش های خانه که می توانید یک واقعی بسازید و از رنگ آن در خانه لذت ببرید ، پنجره های شماست. پرده های پنجره ای در همه نوع و سبک ها وجود دارند و رنگ و الگویی زیادی برای انتخاب وجود دارد.

شرایطی که بسیاری از افراد وقتی برای تزئین خانه های خود با پرده پیدا می شوند ، از کجا شروع می شوند. قبل از هر چیز باید تصمیم بگیرید که کدام پرده برای پنجره ، اتاق و نیازهای شما بهترین است. به عنوان مثال ، یک کرک غلتکی خاموشی برای اتاق خواب ایده آل است ، یک چوب کوره ونیزی در آشپزخانه ها عالی کار می کند و پرده رومی برای اتاق های اتاق عالی است.

هنگامی که بر اساس نوع کورهای مورد نظر و مورد نیاز خود تنظیم کردید ، می توانید به طرح رنگ نگاه کنید. اولین گزینه ای که باید در نظر بگیرید پیروی از غریزه روده شما و انتخاب رنگ یا الگویی است که دوست دارید. این خوب است و اغلب می تواند منجر به انتخاب های چشم نواز شود که تخیل را به خود جلب می کند.

با این حال ، برخی ممکن است رویکرد دکورتر خود را در انتخاب دکوراسیون خود ترجیح دهند ، یعنی جایی که قانون نسبت رنگ به مرحله اجرا می رود. قانون ۶۰-۳۰-۱۰ شکسته شدن رنگ ها و میزان استفاده آنها در اتاق شما است.

به عنوان مثال ، رنگ اصلی شما ۶۰٪ از اتاق شما را پوشش می دهد ، مانند دیوارهای شما ، فرش یا فرش یا مبلمان بسیار بزرگ. رنگ پس زمینه ای را که بر روی آن لهجه های خود را ایجاد می کنید ، ۶۰٪ خود را در نظر بگیرید.

آشنایی با چرخه رنگ در طراحی دکوراسیون

۳۰٪ به عنوان پرده ، پرده ، پرتاب و یا حتی دیوار لهجه شما خدمت می کند. این ۳۰٪ ۶۰٪ را پشتیبانی می کند اما هنوز به تنهایی به عنوان یک رنگ جداگانه ایستاده است. به طور طبیعی ، ۱۰٪ جایی است که می توانید با انتخاب رنگ خود سست شوید. این برای کوسن ها ، لامپ ها و قطعات کنجکاوی شماست. آنها به اندازه کافی کوچک هستند که از موضوع رنگ برجسته فاصله نگیرند اما به اندازه کافی سرگرم کننده هستند تا چشم شما را جلب کنند.

بنابراین ، طبق قانون ۶۰-۳۰-۱۰ ، پرده های پنجره شما جزء دسته ۳۰٪ هستند. این بدان معنی است که باید رنگی باشد که با رنگ اصلی مطابقت داشته باشد اما خیلی نزدیک نباشد که نتوانید بین آنها تفاوت قائل شوید.

اگر نمی توانید بفهمید که کور شما چه رنگی باید باشد ، به چرخ رنگی نگاه کنید. انواع مختلفی از چرخ های رنگی وجود دارد که می توانند از نتایج متفاوت استفاده کنند ، اما برای این مثال ، یک طرح رنگ سه گانه یا یک رنگ رنگ مکمل را امتحان کنید.

طرح رنگی سه گانه از سه رنگ استفاده می کند و آنها با کشیدن مثلث ایزوله در مرکز چرخ پیدا می شوند که گوشه های آن سه رنگ را نشان می دهد. طرح رنگی مکمل به شما نشان می دهد کدام رنگ اضافی با نشان دادن مستقیم آن بر روی چرخ ، رنگ انتخابی شما را تعریف می کند.

هنگامی که رنگ خود را در ذهن داشته باشید و نوع نابینایان مورد نیاز خود را به دست آورده اید ، سراغ یک خرده فروش بروید و مجموعه های آنها را مرور کنید. نمونه های پارچه ای و تخته سنگ سفارش دهید تا به محدود کردن انتخاب خود کمک کرده و سپس ویندوز خود را اندازه بگیرید و سفارش خود را تنظیم کنید

درباره طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن

این پرده ها برای اندازه گیری ساخته شده اند ، بنابراین نه تنها رنگ اتاق شما را تعارف می کند بلکه پرده ها کاملاً متناسب و شگفت انگیز به نظر می رسند

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *