خدمات شرکت رامسین

آگاهی از جدیدترین مبلمان حمام!

WhatsApp Image 2020-07-04 at 07.01.18

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون رامسین: دکوراسیون منزل با داشتن یک حمام و دستشویی زیبا تکمیل می شود. این بخش از خانه مهمترین قسمت هر خانه ای به شمار می آید.

بهداشت فردی و در بعد وسیع تر بهداشت عمومی یک جامعه به این بخش ارتباط دارد. تصور کنید که داخل تاکسی نشسته اید و فردی که با بوی نامطبوع کنار دست شما نشسته اید. چه حسی به شما دست می دهد؟

باید توجه داشته باشیم که حمام جدا از اثرات مفید بهداشتی که در پی دارد فضای دکوراسیون آن به شدت می تواند روی روحیه ما تاثیرگذار باشد. به همین خاطر باید سعی کنیم به لحاظ روحی و روانی این فضا را مطابق با روحیه افراد خانواده ساخت یا بازسازی کنیم. برای اینکه بتوانید یک فضای عالی داشته باشید بهتر است با انواع دکوراسیون حمام آشنا شوید.

به هر صورت سرویس بهداشتی از جمله حمام یا دستشویی باید زیبایی خاص خود را داشته باشد. و از همه مهمتر اینکه فضای آن از هر نظر با استاندارهای بهداشتی همخوانی داشته باشد. نکته دیگر اینکه وجود کابینت و ابعاد محیط و استفاده از مصالح مقاوم و با دوام از جمله کارهایی است که در زیبایی این محیط اهمیت زیادی دارد.

شما باید قبل از هر تغییری در دکوراسیون خود با دکوراتور خود مشورت کنید. آنها شما را طرح ها و مدل های روز و همچنین ا با کمدهای سرویس بهداشتی و کاشی های حمام جذاب و … آشنا کنند.

می توانید با پانل های دیواری تزئینی حمام خود را آراسته کنید. و یک هماهنگی با توالت ، وان ، سینک و دوش در این فضا ایجاد کنید تا شما و دیگر اعضای خانواده از استفاده آن لذت ببرید. این اقدام جلوه زیبایی به شما می بخشد.

5 نکته اساسی برای اینکه چگونه فضای خانه را بزرگتر نشان دهیم؟

دکوراسیون حمام انواع مختلفی وجود دارد:

مبلمان حمام آنتیک و معاصر
کمتر شرکتی وجود دارد که روی مبلمان حمام آسیایی و شرقی کار کند. این الهام از سبکهای منحصر به فرد بسیاری از فرهنگهای آسیایی در قالب طرح پیچیده نشات می گیرد.

طراحی مبلمان حمام شیشه ای سیاه
شرکت Stemik Living نام تجاری مجموعه های حمام Onyx را که طراحی می کند. این است که بیشتر یک مجموعه راه اندازی شده است. این ترکیبی از مبلمان مدرن و مینیمالیستی مبلمان حمام سیاه است.

طراحی کابینت مبلمان حمام
یک شرکت ایتالیایی به نام فاستر مجموعه گسترده ای از مبلمان و وسایل حمام حمام را راه اندازی کرده است و این مجموعه را به عنوان مجموعه Piaf معرفی کرده است. این مجموعه ای از مبلمان حمام مدرن و شیک است که دارای تزئینات عالی و ترکیب رنگی است.

مبلمان حمام چوبی لوکس و شیک
حمام های چوبی بسیار مهم هستند زیرا احساس پر جنب و جوش و مجلل به داشتن یک حمام چوبی می دهد. Pozzi-Ginori یکی از تولید کنندگان برجسته سرامیک حمام و مبلمان حمام است. آنها دارای طیف گسترده ای از سبک های کلاسیک و مدرن هستند.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *