خدمات شرکت رامسین

آنچه را که باید مورد سایبان فضای باز بدانید!

سایبان ویلا

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون رامسین: بیشتر ما در طول زندگی خود در مدت بازسازی خانه با این معضل روبرو بوده ایم – خواه برای رفتن به سایه در فضای باز یا سایه های داخلی. هنگامی که شما می خواهید این زیبایی جذاب با شکوه ، رفتن به سایه های داخلی یک راه حل معقول به نظر می رسد. با این حال ، اگر می خواهید بیشتر بر حفاظت از آن تأکید کنید ، پاسخ سایه در فضای باز است. علاوه بر آن سایه های فضای باز در رنگ ها ، سبک ها ، سایه ها و مواد مختلفی برای انتخاب وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که طبق تنظیمات برگزیده و بودجه خود انتخاب کنید.
وقتی در مورد پوشش ها و سایبان فضای بیرونی صحبت می کنید ، ناخودآگاه به یاد چادرهای مسافرتی می افتیم. اما در این مطلب ما قصد داریم در مورد آلاچیق ها یا کلبه هایی که می توان در یک فضای باز ساخت با شما صحبت کنیم. کما اینکه انواع پرده ها را نیز به شما معرفی کنیم.

پرده های واندا

این پرده ها بیشتر در ایوان ها و برای حفاظت در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید استفاده می شود ، در صورت داشتن محصولات مبلمان ارزشمند در ایوان خود، این سایبان ها در فضای باز انتخاب مناسبی برای شما است. با این حال ، تنها اشکال در پرده ایوانه این است که آنها در مقابل نورخورشید چندان دوامی پیدا نمی کنند. اما زیبایی منحصر به فرد آنها ارزش این را دارد که استفاده کنید.

دکوراسیون طلا فروشی

پرده قابل جمع شدن

اگر به دنبال محافظت در برابر آفتاب سوختگی تهاجمی تر هستید ، پرده های جمع شده می توانند هدف اصلی را ارائه دهند. پس از نصب ، این پرده تقریباً بیشتر نور خورشید را مسدود خواهد کرد. این سایه ها از نظر طبیعت سخت تر و همچنین در برابر آب نیز مقاوم هستند.

گزینه دیگر برای انتخاب، سایبان های بازوی تاشو است که به عنوان سقف در فضای باز استفاده می شود. با این حال ، خطر ابتلا به مواد بیشتر در وزش باد وجود دارد.

سایبان های خارجی Alfresco

اگر مشکل شما در فضای بیرونی باد است ، می توانید به سراغ سایبان های بیرونی alfresco بروید که بادگیر محکمی هستند و به خوبی در مقابل گرما مقاوم هستند.

در استرالیا اشکالات و انواع مختلف حشرات همیشه یک مشکل هستند. استفاده از سایبان های Ziplock می تواند در کنار ارائه جذابیت برتر و زیبایی شناختی ، این مشکل را برطرف کند.

مواردی که باید قبل از انتخاب سایبان در نظر بگیرید


سعی کنید بدون کسب اطلاعات لازم نسبت به خرید سایبان اقدام نکنید. بدون در نظر گرفتن برخی از عواملی که به شما در تهیه سایه مناسب در فضای باز به خانه خود کمک می کند، موانعی برای شما ایجاد می کند. در اینجا برخی از این عناصر را ذکر می کنیم:

اول از همه ، شما باید تصمیم بگیرید که چه فضایی را می خواهید با سایه های فضای بیرونی بپوشانید. آیا می خواهید پنجره را از نور خورشید بپوشانید یا به دنبال سایبان هایی برای پوشاندن سقف هستید.
آیا می خواهید سایبان مطابقت با رنگ دیوارهای بیرونی شما باشد؟
شرایط آب و هوایی معمول در منطقه ای که شما در آن زندگی می کنید چیست؟ و چه میزان نور را می خواهید به خانه راه دهید؟

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

مزایای سایه بان در فضای باز؟

آنها مقرون به صرفه و یک سرمایه گذاری بلند مدت هستند ، که کاملاً ارزش پولی را که خرج می کنید دارد.
آنها اتاق را خنک نگه می دارند و از ورود بیش از حد نور خورشید به خانه شما جلوگیری می کنند.
اگر دیوارهای شیشه ای داشته باشید ، سایه های فضای باز آن حریم خصوصی مورد نیاز را به شما می بخشد.
این سایه های فضای باز با حفظ خنک و گرم نگه داشتن تابستان یا زمستان شما را در تابستان ها و زمستان ها می پوشاند.
با داشتن سایه در فضای باز ، می توانید فضای ناهار خوری جذاب و زیبایی داشته باشید.

راه هایی برای ایجاد سایه در باغ شما

هنگامی که نوبت به سایه در فضای باز می رسد ، اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند ، سایبان ها است که می تواند در کنار خانه ثابت یک آلاچیق خنک و دلپذیر باشد.

انواع مختلفی از سایبان در بازار موجود است ، مانند سایبان های بازوی تاشو ، سایبان های جمع شده ، سایبان بازوی تاشو موتوری و سایر موارد. سایبان همچنین باعث خنک شدن منطقه و محافظت از مبلمان در فضای بیرونی می شود.

اگر می خواهید فضای بیرونی خود را راحت و مدرن نگه دارید ، بادبان های سایه دار می توانند گزینه خوبی باشند. آنها جالب ، درجه یک ، بامزه و خنده دار هستند و شما حتی می توانید با گذاشتن بادبان های مختلف ، طراحی هایی جالب و جذاب را در هر قسمت از باغ خود انجام دهید. این سایبان در استرالیا زیاد استفاده می شود. ا بادبان های سایه ای از پارچه ضدآب و قابل تنفس ساخته می شوند و اطراف آن را خنک و زنده نگه می دارند.

طراحی داخلی ویلا

سایبان های روباز در فضای باز

اگر بخشی از باغ در طول روز و در معرض تابش شدید خورشید است، سایه های روباز در فضای باز می تواند در آنجا برای نجات از این وضعیت همکار خوبی باشد. آنها شبیه به سایبان های سنتی با تفاوت قابل توجه به نظر می رسند. شما می توانید از بین مدل های دستی یا ماشینی استفاده کنید و می توانند از داخل خانه نیز محافظت کنند.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *